Hollywood Hair jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek włosowych. Oprócz usług przedłużania włosów, których wizualizacje można wcześniej zobaczyć za pomocą aplikacji mobilnej marki, oferuje ona także suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów oraz ich stylizacji.
Na początku roku w rozmowie z MamBiznes, założycielka marki Klaudia Duszyńska mówiła, że ambicją Hollywood Hair jest globalna ekspansja. Choć najnowszą wiadomością dotyczącą marki jest otwarcie salonu w Rzeszowie, to dalsze plany uwzględniają także zagraniczny rozwój.
Warto przeczytać: „Dążę do tego, aby Hollywood Hair było marką globalną” – rozmowa z Klaudią Duszyńską, założycielką sieci salonów przedłużania włosów
Salon Hollywood Hair w Rzeszowie
Otwarty właśnie w Rzeszowie salon Hollywood Hair jest już piętnastą placówką marki. Trzynaście z nich znajduje się w Polsce. Oprócz tego jeden salon funkcjonuje w hiszpańskiej Marbelli. W lipcu bieżącego roku rozpoczęto ekspansję na rynku brytyjskim, otwierając pierwszy z salonów Hollywood Hair w Londynie. Założycielka nie zapomina jednak o działaniach na rynku krajowym.
„Otwarcie rzeszowskiego salonu to z jednej strony kolejny krok na drodze do zapewnienia klientkom w całym kraju możliwości skorzystania z usług na najwyższym poziomie, a z drugiej – odpowiedź na rosnący popyt w zakresie przedłużania włosów. Podobnie jak w naszych pozostałych punktach – również w Rzeszowie panie będą miały dostęp do pełnej gamy usług, w tym konsultacji trychologicznych czy konsultacji z doświadczonymi stylistkami, które pomogą im dobrać odpowiednie rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb” – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Kolejne otwarcia jeszcze w tym roku
Jeszcze w tym roku ma dojść do otwarcia kolejnego, czternastego już salonu marki w Polsce. Jego lokalizacja ma zostać ujawniona wkrótce. Oprócz tego do końca roku ma zostać otwarta także druga placówka Hollywood Hair w Londynie. Klaudia Duszyńska przyznaje, że myśli także o dalszej ekspansji zagranicznej.
„[…] Wielka Brytania po Hiszpanii to drugi zagraniczny rynek, na którym jesteśmy obecni, ale na pewno nie ostatni. Już rozglądamy się za kolejnymi. Na ten moment skupiamy się jednak na naszym rozwoju w Anglii, gdzie otwarcie pierwszego salonu spotkało się z ogromnym entuzjazmem i zainteresowaniem. W ślad za tym i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – jeszcze w tym roku uruchomimy naszą kolejną lokalizację w Londynie” – zapowiada założycielka.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)