Sintra z Litwy jest startupem, który w nieco ponad rok rozwinął się z małego projektu do firmy, która generuje 12 mln dolarów rocznego przychodu. Platforma stworzona przez startup oferuje właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw paletę narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Za ich pomocą mogą oni obsługiwać kanały w mediach społecznościowych i klientów oraz prowadzić prace administracyjne.
Tym, co wyróżnia Sintrę od podobnych rozwiązań konkurencji jest pomysł o nazwie Sintra Helpers. To zestaw 12 pomocników AI, których zasila autorski system Brain AI. Rozwiązanie startupu nie stało się więc w ten sposób kolejną aplikacją, ale narzędziem z unikalną formą osobowości.
Sintra trafiła w niszę
Pomysł szybko zyskał zaufanie klientów. Od jego uruchomienia z rozwiązania korzysta już ponad 40 tys. klientów na całym świecie. Każdy z 12 pomocników może zostać wdrożony w specyfikę firmy zaledwie w ciągu kilku minut. Według danych startupu najchętniej użytkowanym rozwiązaniem jest agent o nazwie „Soci”, który zajmuje się mediami społecznościowymi. Pomocnik może łączyć się z kanałami społecznościowymi firmy oraz generować i planować posty.
Rozwiązanie zostało również dostrzeżone przez inwestorów. W zakończonej rundzie finansowania udało się pozyskać 17 mln dolarów. Runda była prowadzona przez Earlybird VC. Udział w niej wzięli również polski fundusz Inovo.vc, Practica Capital oraz aniołowie biznesu.
Pozyskany kapitał będzie przeznaczony na rozbudowę zespołów ds. produktów i inżynierii.
Źródło grafiki: Sintra
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)