NanoGroup dąży do stworzenia nowoczesnej grupy biotechnologicznej, która będzie należeć do TOP3 krajowego rynku. Zamierza osiągnąć ten cel do 2028 roku, czemu podporządkowana jest nowa strategia spółki. Oprócz tego założenia dokumentu przewidują posiadanie co najmniej 10 aktywnie rozwijanych projektów i podpisanie co najmniej dwóch strategicznych umów partneringowych.
„W NanoGroup zwiększamy wartość oczekiwaną dla inwestora dzięki stabilnemu finansowaniu, dobrze zdywersyfikowanemu portfelowi projektowemu oraz jasnej strategii nastawionej na szybkie partnerstwa. Pozyskiwanie kapitału od dużych inwestorów pozwala finansować projekty aż do średnich i późnych faz rozwojowych przed rozpoczęciem partnerstwa, a regularne umowy partneringowe i revenue-share zapewnią docelowo stabilne źródło przychodów” – mówi Przemysław Mazurek, prezes zarządu NanoGroup.
Działania NanoGroup
Spółka rozwija zbalansowane portfolio projektów. Swoją uwagę koncentruje na przełomowych innowacjach, lekach o wartości dodanej (Value Added Medications – VAM), oraz projektach o charakterze repurposing i rediscovery. Kluczowym elementem strategii jest koncentracja na projektach o wysokim potencjale partneringowym i wyborze rozwiązań z możliwością zawarcia takiej umowy w horyzoncie 2–3 lat.
Największy potencjał na takie działanie wykazuje obecnie NanOX. To innowacyjny system umożliwiający długotrwałe przechowywanie i ciągłe monitorowanie nerek przeznaczonych do transplantacji.
Spółka deklaruje, że wszystkie decyzje inwestycyjne będą oparte na audytowanych modelach wyceny rNPV. To działanie ma zapewnić transparentne i racjonalne zarządzanie wartością grupy.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)