Model subskrypcyjny szybko staje się głównym motorem rynku e-commerce. Do 2030 roku łączna wartość sprzedaży w tym modelu ma osiągnąć wartość 3,5 bln dolarów. Polski startup Juo dostarcza technologię, która umożliwia biznesom sprzedającym fizyczne produkty dostosowanie się do tego trendu.
„Wiele biznesów nie zdaje sobie sprawy, że mogą sprzedawać w modelu subskrypcyjnym, mimo że sam model wyszedł już daleko poza treści cyfrowe. Brakuje jednak narzędzi do obsługi złożonego procesu sprzedaży produktów fizycznych, w tym różnych wariantów, cen i częstotliwości dostaw. Dlatego zbudowaliśmy platformę, która pozwala łatwo zarządzać całą logiką biznesową” – mówi Leszek Zawadzki, co-founder i CEO Juo.
Juo z sukcesem rundy seed
Platformę Juo można w prosty sposób połączyć z własnym systemem lub platformą e-commerce. Co ważne, rozwiązanie rozdziela również kontekst pracy. Dzięki temu inżynierowie integrują je z dowolnym stackiem, a zespoły biznesowe mogą skupić się na doświadczeniu subskrybentów bez dotykania kodu.
Narzędzie jest kompatybilne z nowoczesnymi systemami e-commerce oraz z tradycyjnymi platformami. Dzięki współpracy m.in. z Adyen, BLIK, Mollie, PayU i Tpay obsługuje również całą gamę płatności, jak BLIK, iDEAL czy SEPA Direct Debit.
Dalszy rozwój platformy będzie możliwy dzięki środkom pozyskanym w ramach rundy seed. Zakończyła się ona zebraniem 4 mln euro. Finansowaniu przewodził Market One Capital. Oprócz tego wzięły w nim udział również fundusze Peak, BADideas, SMOK Ventures, FJ Labs i Lakestar, oraz aniołowie biznesu.
Finansowanie pomoże rozszerzyć możliwości platformy dla programistów, zespołów operacyjnych oraz agentów AI. Firma rozwinie także obsługę MCP (Model Context Protocol), dzięki któremu systemy sztucznej inteligencji będą mogły bezpośrednio zamawiać i zarządzać subskrypcjami użytkowników.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)