„Promocja marki innowacyjnych MŚP”. PARP ruszył z naborem

Informacje o autorze

19 maja 2025
Udostępnij:

50 mln zł wynosi budżet w projekcie „Promocja marki innowacyjnych MŚP”. Przedsiębiorcy wnioski mogą składać od 13 maja.

„Promocja marki innowacyjnych MŚP”

„Promocja marki innowacyjnych MŚP” to konkurs, który ma być odpowiedzią na rosnącą potrzebę wspierania polskich przedsiębiorstw w międzynarodowej ekspansji. Dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki umożliwi im uczestnictwo w targach, misjach gospodarczych oraz działaniach marketingowych. Celem jest zwiększenie widoczności krajowych marek na arenie międzynarodowej.

„Promocja marki innowacyjnych MŚP” – szczegóły

O dofinansowanie mogą ubiegać się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, prowadzące działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wybranych sektorów gospodarki. Ich lista dostępna jest na stronie PARP. Wśród warunków, które musi spełniać wnioskodawca, jest również konieczność wykazania, że w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych przed złożeniem wniosku o dofinansowanie ponosił nakłady na działalność badawczo-rozwojową lub wdrożył innowacje produktowe, lub innowacje w procesach biznesowych.

Możliwe do uzyskania dofinansowanie wynosi do 85% w przypadku kosztów podróży służbowych oraz do 50% dla pozostałych kosztów kwalifikowanych. Wnioski można składać do 24 czerwca 2025 roku do godz. 16:00 za pośrednictwem Lokalnego Systemu Informatycznego PARP.

„Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom polskich eksporterów i ułatwić im rozwój międzynarodowej ekspansji, w tym naborze wprowadziliśmy kilka pozytywnych dla wnioskodawców zmian. Jedną z istotniejszych jest otwarcie wsparcia na wszystkie imprezy targowe, w trakcie których można promować produkt oraz zwiększenie intensywności wsparcia z 50% do 85% dla kosztów podróży służbowych”  – mówi Arkadiusz Dewódzki, dyrektor Departamentu Internacjonalizacji Przedsiębiorstw w PARP.

Szczegóły znajdują się na stronie internetowej agencji.

Polecamy

Więcej w tym dziale: