Konkurs HR TECH CHANGER powstał w ubiegłym roku z inicjatywy firm członkowskich Polskiego Forum HR. Jest częścią większego projektu o tej samej nazwie, na który składa się raport podsumowujący oraz finalizująca przedsięwzięcie konferencja. Jego celem jest nie tylko promowanie idei korzystania z rozwiązań technologicznych w sektorze usług HR, ale również dokonanie przeglądu dostępnych na rynku innowacji.
„Zauważyliśmy, że brakowało na rynku przestrzeni do integracji środowiska HR z przedstawicielami nowych technologii i startupów. Wszyscy mamy świadomość, że bez inwestycji w rozwiązania HR Tech budowanie przewagi konkurencyjnej staje się niemożliwe. Nie wszystkie firmy mają jednak zasoby, które pozwalają na bieżąco śledzić trendy na tym rynku. Właśnie dlatego, w ramach naszej inicjatywy HR Tech Changer, postawiliśmy sobie za cel im to ułatwić” – komentuje Agnieszka Zielińska, dyrektor Polskiego Forum HR.
W październiku br. odbędzie się kolejna edycja. Natomiast do 20 września można przesyłać zgłoszenia do konkursu.
Konkurs dla startupów HR Tech
Pierwsza edycja konkursu, która odbyła się w 2023 roku przyciągnęła blisko sto startupów i firm oferujących narzędzie i rozwiązania wspierające pracę specjalistów z zakresu zasobów ludzkich. W tym roku organizatorzy spodziewają się podwojenia tej liczby, a część z nich wybrana przez jury składające się z rynkowych ekspertów, będzie miała możliwość zaprezentowania się 23 października w trakcie konferencji HR Tech Changer 2024 organizowanej w Warszawie przez Polskie Forum HR.
„HR TECH CHANGER to więcej niż konkurs. W trakcie konferencji o tym samym tytule poznamy nie tylko finalistów konkursu, ale też przyjrzymy się najnowszym trendom na rynku HR TECH. Dowiemy się jak pozyskiwać finansowanie dla projektów tym obszarze oraz z drugiej strony, które z nich cieszą się największym zainteresowaniem inwestorów. Zaproszeni goście podzielą się swoimi doświadczeniami ze współpracy na linii inwestorzy i founderzy i uchylą rąbka tajemnicy w zakresie tego co może pójść nie tak” – dodaje Przemysław Kadula, członek zarządu Polskiego Forum HR.
W kapitule konkursu jest między innymi Paweł Bińkowski (dyrektor ds. marketingu i innowacji w ManpowerGroup), Paweł Fecko (prezes zarządu IPF Global) oraz Ewelina Glińska-Kołodziej (Dyrektor Operacyjny w Trenkwalder & Partner). Tegoroczne kategorie konkursu to:
- Debiut Roku,
- Optymalizacja kosztów HR – case study,
- Recruitment Tools,
- HR Automation,
- HR Management.
W ramach HR TECH CHANGER zostanie również opublikowany raport podsumowujący rynek HR Tech w Polsce. Jego premiera została zaplanowana na grudzień. Patronem honorowym wydarzenia jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
MamBiznes jest patronem medialnym HR TECH CHANGER.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)