Rocketjobs.pl rośnie w siłę. Oferty pracy już nie tylko dla pracowników biurowych

Informacje o autorze

08 lipca 2024
Udostępnij:

Nowe kategorie zawodów są już dostępne w ogłoszeniach na portalu Rocketjobs.pl. To ważny krok w kierunku stania się portalem horyzontalnym dla poszukujących pracy.

Rocketjobs.pl jest portalem pracy należącym do Just Join IT. Początkowo oferował ogłoszenia pracy biurowej. Od lipca bieżącego roku na portalu dostępne są dwie nowe kategorie ofert: HoReCa i Zdrowie. W ramach rozszerzenia oferty znacznie rozbudowano również kategorię Logistyka. To odpowiedź na rosnące znaczenie sektora blue collar w gospodarce.

„Rynek pracy w sektorze white-collar jest bardzo konkurencyjny, czego przejawem staje się poszukiwanie przez pracowników biurowych możliwości przebranżowienia na coraz lepiej płatne zawody techniczne i fizyczne, takie jak kucharz, operator dźwigu, kierowca C+E, spawacz czy pracownik budowlany. Blue collars są aktualnie bardzo pożądani na rynku, a praktyczna edukacja jest coraz bardziej w trendzie. Według danych Banku Światowego przewiduje się znaczny wzrost liczby szkoleń w zakresie praktycznych umiejętności zawodowych w ciągu najbliższych 20 lat. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie na sektor blue collar” – mówi Piotr Nowosielski, CEO justjoin.it i rocketjobs.pl.

Warto przeczytać: Deepfake coraz chętniej jest wykorzystywany przy oszustwach kryptowalutowych. Skala problemu jest ogromna

Stać się portalem horyzontalnym

Najnowsze zmiany sprawiły, że obecnie na rocketjobs.pl dostępnych jest już prawie 20 tys. ofert pracy. Wśród nowych grup pracowników znalazły się zawody takie jak m.in.: kierowcy, kurierzy, a także pracownicy hoteli i gastronomii. Twórcy zapowiadają, że do oferty sukcesywnie będą dodawane kolejne kategorie. W założeniu rocketjobs.pl ma stać się portalem horyzontalnym dla poszukujących pracy. Tego typu działania są możliwe dzięki sukcesowi, który do tej pory osiągnięto w sektorze white-collar. Ten możliwy był także dzięki działaniom marketingowym twórców.

„Angażując się we współpracę z Kanałem Zero, czuliśmy od początku, że będziemy budować naszą rozpoznawalność bardzo szeroko i docierać do olbrzymiej masy kandydatów, także tych z sektora blue collar. Teraz w kolejnym kroku, kiedy jesteśmy już lepiej znani, zaoferowaliśmy tym pracownikom szansę na skorzystanie z naszych usług. To realizacja długoterminowej strategii poszerzenia udziałów w rynku i dywersyfikacji źródeł przychodów spółki” – dodaje CEO Just Join IT.

Źródło grafiki: Rocketjobs.

Warto przeczytać: Mamyito.pl wzmacnia pozycję na rynku e-grocery. W planach ekspansja poza Mazowsze

Polecamy

Więcej w tym dziale: