HR maker działa na rynku zaledwie od stycznia 2025 roku. Założyciele stawiają na nowy standard w HR, czyli przemyślane procesy, mierzalne efekty i gwarancję skuteczności. Głównym zadaniem spółki jest łączenie firm z pracownikami, gwarantowanie szybkiej i skutecznej rekrutacji przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. To co wyróżnia HR maker to fakt, że firma rekrutuje A-playersów, czyli 10 proc. najlepszych pracowników dostępnych na rynku.
„Rynek rekrutacji w Polsce jest ospały, oparty na intuicji. Brakuje mu przewidywalności i działań opartych na danych. HR maker powstał jako odpowiedź na ten chaos. Tworzymy procesy, wdrażamy standardy i dajemy klientom realne bezpieczeństwo w zatrudnianiu pracowników” – mówi Paweł Odya, prezes HR maker.
Nowy wspólnik HR maker
Początkowo Paweł Odya i Szymon Masło współpracowali przy rekrutacjach dla innej spółki Masło. Tym samym w dwa miesiące skutecznie obsadzili 10 stanowisk specjalistycznych. Zespół nie tylko sprawnie przeszedł onboarding, ale też od początku pracował z pełnym zaangażowaniem.
Od początku HR maker przyciąga klientów z branż o dużym zapotrzebowaniu na wykwalifikowaną kadrę menedżerską i specjalistów typu white collar – od ekspertów po zarządy. Napędzana synergią różnorodnych kompetencji firma chce być jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych w Polsce.
Do zespołu dołącza właśnie Paweł Svinarski. To twórca największego kanału finansowego w Polsce, „Dla Pieniędzy”, który śledzi ponad 1,21 mln subskrybentów. Jego wejście w HR maker to nie tylko inwestycja. To sygnał, że inwestowanie w ludzi to przyszłość.
„Przez lata, prowadząc kanał „Dla Pieniędzy”, miałem okazję rozmawiać z setkami przedsiębiorców i pracowników różnych branż. Coraz częściej słyszałem, że jednym z największych wyzwań nie są już finanse, ale ludzie – ich pozyskanie, utrzymanie i rozwój. To otworzyło mi oczy na ogromny potencjał obszaru HR. Szukałem miejsca, gdzie można realnie wpływać na rynek i zmieniać jakość życia zawodowego Polaków – i właśnie tutaj je znalazłem. Dla coraz większej liczby pracodawców znalezienie odpowiedniego pracownika to ogromne wyzwanie. Procesy rekrutacyjne są kosztochłonne i wymagają czasu. Podmiot, który zagwarantuje wysokiej jakości usługi, ma szansę zdobyć ogromny kawałek tortu na tym rynku” – komentuje Paweł Svinarski.
Źródło grafiki: HR maker
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)