Spółka BASEIG rozwija technologie z obszaru AI-commerce. Oferuje ona twórcom kompleksowe wsparcie w budowaniu i skalowaniu marek. Proces obejmuje analizę trendów, projektowanie, logistykę oraz sprzedaż. Teraz startup uruchamia nową markę z odzieżą z kategorii casual i streetwear.
„Geschäft” to dla nas nie tylko kolejny brand, ale również poligon doświadczalny dla naszej technologii z zakresu AI-commerce. Uruchomienie marki pozwoli nam testować rozwiązania w realnych warunkach rynkowych i gromadzić dane, które posłużą do dalszego rozwoju naszego autorskiego systemu BASEIG AI” – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG.
Nowa marka BASEIG
Nowy brand pod nazwą „Geschäft” umożliwi spółce jeszcze lepsze wykorzystanie możliwości płynących z automatyzacji i analizy danych w procesach projektowych, sprzedażowych i logistycznych. To kolejny krok w kierunku realizacji wizji BASEIG jako platformy, która umożliwia twórcom i markom działanie w oparciu o inteligentne, samooptymalizujące się procesy.
Wraz z uruchomieniem nowej marki, spółka zapowiada wprowadzenie kolejnego brandu własnego. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych. Będą one odpowiadać aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców. Mowa m.in. o elementach estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym.
„Naszym celem jest nie tylko rozwój nowych marek, ale też stałe doskonalenie narzędzi, które wspierają rozwój marek i biznesów w ekosystemie AI-commerce. Każdy taki projekt to dla nas źródło danych i inspiracji do dalszego rozwoju technologii BASEIG AI” – dodaje Kamil Moliński, członek zarządu BASEIG.
28 października BASEIG zadebiutował na rynku NewConnect. Był to 6. debiut na rynku alternatywnym w tym roku.
Źródło grafiki: NewConnect
                    
        
			
			
            
            
            
        
        
        
        
    
    
    
    
    
    
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)