Startup muffintech istnieje od 2021 roku. Firma zajęła się opracowaniem dużego modelu językowego (LLM), który jest dostosowany do potrzeb branży ubezpieczeniowej. Dzięki niemu możliwa ma być automatyzacja złożonych procesów, takich jak np. wyszukiwanie szczegółów polis, odpowiadanie na zapytania klientów, czy obsługa reklamacji.
„To narzędzie, które zawiera specjalistyczną wiedzę branżową, jest czymś więcej niż tylko chatbotem. Nasza sztuczna inteligencja to wstępnie wyszkolony asystent zaprojektowany z myślą o szybkości i wydajności. Od zarządzania wiedzą po obsługę klienta, Aion szybko rozwiązuje typowe problemy, umożliwiając zmniejszenie obciążenia pracą zespołu, zwiększenie satysfakcji klienta i poprawę wskaźników konwersji”- głosi treść komunikatu na stronie internetowej startupu.
Sztuczna inteligencja o nazwie Aion została przeszkolona na podstawie ponad 30 000 zapytań. Pomyślnie zdała również test 34D, który ma świadczyć o wysokim poziomie jej wydajności. Oprogramowanie uzyskało ocenę „bardzo dobrą”, poprawnie odpowiadając na 98% pytań. Dla porównania, wynik ChatGPT to zaledwie 52% poprawnych odpowiedzi.
Runda finansowania muffintech
Dalszy rozwój rozwiązania z pewnością będzie łatwiejszy dzięki środkom finansowym, które udało się pozyskać od inwestorów. Mowa o 3,5 mln euro pozyskanych w rundzie prowadzonej przez ff Venture Capital i Techstars. Ten pierwszy to polsko-amerykański fundusz, który powstał dzięki partnerstwu Totalizatora Sportowego z ffVC z Nowego Jorku. W rundzie uczestniczyli również aniołowie biznesu. 800 tys. euro finansowania pochodzi z programu IBB Pro FIT banku Investitionsbank Berlin.
Muffintech już teraz obsługuje brokerów, pule brokerów i firmy ubezpieczeniowe. Dzięki finansowaniu startup planuje skalować swoje możliwości i rozszerzyć zasięg działania.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)