Xtreme Fitness Gyms to sieć klubów fitness oparta na autorskim modelu franczyzowym. Podmiot należy do Xtreme Brands, na którego czele stoi Łukasz Dojka. Obecnie w ramach sieci klubów fitness funkcjonuje ponad 80 obiektów. Dodatkowo sieć współpracuje z ponad 150 franczyzobiorcami. Ambitne plany rozwoju zakładają otwarcie 227 rentownych obiektów do końca 2027 roku.
Xtreme Fitness Gyms z dataplace.ai
W osiągnięciu tego celu ma pomóc współpraca nawiązana z dataplace.ai. To firma, która zajmuje się analizą danych offline z urządzeń mobilnych. Dzięki niej firmy mogą w lepszy sposób zrozumieć zachowania konsumentów. Ten proces jest pomocny zwłaszcza przy optymalizacji strategii biznesowych.
W ramach współpracy sieć fitness skorzysta z aplikacji placeme. Rozwiązanie dostarcza kluczowych informacji na temat charakterystyki otoczenia. To także źródło danych o natężeniu ruchu, zaawansowanych wskaźnikach ruchu, strukturze demograficznej oraz potencjalnej konkurencji w danej lokalizacji. Dzięki temu umożliwia przyspieszenie procesu wyboru miejsc pod nowe kluby, co ułatwi dynamiczną ekspansję sieci.
„W świecie fitness, gdzie konkurencja rośnie z dnia na dzień, kluczowe jest, aby działać precyzyjnie i sprawnie. Placeme dostarcza nam szczegółowych informacji o każdej analizowanej lokalizacji – od demografii, przez natężenie ruchu, aż po obecność konkurencyjnych klubów – co pozwala nam na dokładne zaplanowanie ekspansji. To wsparcie technologiczne jest jednym z filarów, dzięki którym możemy z optymizmem patrzeć na realizację naszego celu: otwarcia 227 klubów fitness w całej Polsce do końca 2027 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu nowoczesnych narzędzi i doświadczenia naszego zespołu, Xtreme Fitness stanie się liderem na rynku fitness w Polsce” – mówi Filip Puchalski, Commercial Director Xtreme Fitness Gyms.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)