Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Chcesz wyróżnić swój biznes w sieci?

Chcesz wyróżnić swój biznes w sieci? Chcesz przyciągnąć uwagę klientów, zapraszając ich na wirtualny spacer po swojej firmie? Dać im szansę na lepsze poznanie miejsca, do którego mogą się udać? Albo po prostu pochwalić się wnętrzem swojej firmy/lokalu? Usługa Business View jest odpowiedzią na każdy z tych punktów.

Jak to działa?

Business View to usługa, która umożliwia wykonanie panoramy fotograficznej wnętrza lokalu (360 stopni w technologii Street View), a następnie umieszczenie jej na wizytówce w usłudze Google Moja Firma. W ten sposób internauci wirtualnie spacerujący ulicami wybranego miasta, mogą również wstąpić do twojego lokalu i zapoznać się z jego wnętrzem – a wszystko przebiega w bardzo naturalny sposób. Dodatkowo, wspomnianą panoramę można  dodać do swojej strony internetowej, podnosząc w ten sposób jej jakość i budząc zainteresowanie odwiedzających ją użytkowników. Co ważne, internauci mogą wirtualnie obejrzeć twój lokal niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzystają (umożliwia to bowiem zarówno komputer stacjonarny, jak i urządzenia przenośne).

Co zrobić, żeby skorzystać z usługi Business View? Po pierwsze – trzeba założyć konto Google Moja Firma, które powinno stać się wirtualną wizytówką danego biznesu. Po drugie – należy dokładnie uzupełnić wszelkie możliwe informacje, wraz z podaniem adresu www strony firmowej. Dzięki temu na Mapach Google pojawi się punkt, w którym zlokalizowany jest dany biznes. Aby go uatrakcyjnić, do wizytówki należy podłączyć zdjęcia lub wirtualny spacer po wnętrzu lokalu. Jak to zrobić? Należy skontaktować się z certyfikowanym fotografem Google. Jest to osoba, która przeszła serię szkoleń i zdała wymagane przez firmę Google egzaminy. Zadaniem fotografa jest ustalenie liczby  punktów sferycznych, dzięki którym można w miarę naturalnie poruszać się po lokalu, a następnie wykonanie sesji zdjęciowej. Jego końcową pracą jest złożenie zdjęć w sferyczną panoramę i ułożenie pełnego spaceru. Taki projekt musi zostać zatwierdzony przez Google i dopiero wtedy będzie widoczny w sieci. Nie musisz się jednak martwić, cały proces przebiega sprawnie, a jego finalizacja następuje w przeciągu maksymalnie 2 tygodni. 

Warto dodać, że dokumentacja fotograficzna oraz sam wirtualny spacer mogą zostać wykorzystane również w sposób komercyjny, czyli nie tylko na stronie www, ale również na portalach społecznościowych czy w dowolnych materiałach reklamowych. W ten sposób płacisz raz, a możesz z nich korzystać wielokrotnie.

Co zyskujesz? 

Opisywana usługa jest korzystna ze względu na to, że dodane do niej zdjęcia i spacery są widoczne bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google.

Jak widzisz, rejestrując się w usłudze Google Moja Firma, tworzysz wizytówkę, która jest następnie zaciągana do wyników wyszukiwania i pojawia się z prawej strony listy – to sposób na wyeksponowanie informacji o twojej firmie wśród lokalnych wyników wyszukiwania. Znajdują się w niej szczegółowe informacje związane z jej działaniem, uzupełnione o zdjęcia miejsca, w którym jest zlokalizowana. Fotografie można zastąpić wirtualnym spacerem, po którego kliknięciu internauta może obejrzeć wnętrze lokalu, co okazuje się szczególnie atrakcyjne w oczach osób, rozważających wizytę w tym miejscu, mam na myśli m.in.: restauracje, salony kosmetyczne czy kluby fitness. Posiadając wspomnianą wizytówkę, twoja firma zostaje również zlokalizowana na mapach Google, gdzie pojawia się jako czerwony punkt, a dodatkowo oczom internauty ukazuje się wizytówka ze szczegółowymi informacjami na temat placówki oraz statyczne zdjęcia obiektu wraz z wirtualnym spacerem (jeśli taki został stworzony). 

W ten sposób można w bardzo atrakcyjny sposób zaprezentować firmę klientom z całego świata. Chwaląc się wnętrzami, a jednocześnie podnosząc swój wizerunek w ich oczach. Dla kogo?Usługa Business View jest szczególnie korzystna dla lokalnych biznesów, takich jak restauracje, kawiarnie, hotele, salony samochodowe, salony SPA, kluby sportowe itp. Dla tych wszystkich miejsc, które mogą pochwalić się efektywnymi wnętrzami.

Często bowiem to właśnie na tej podstawie potencjalni klienci decydują, czy je odwiedzą lub czy zwiążą się z nimi na dłużej. Sposób na wyróżnienie firmy Wyszukiwarka Google to jedno z najczęściej wykorzystywanych przez internautów narzędzi służących do wyszukiwania informacji w sieci. Dzięki Google Moja Firma wśród wyników wyszukiwania, z prawej strony listy, wyświetla się dodatkowo wizytówka firmy wraz ze szczegółowymi informacjami na jej temat, a także zdjęciami oraz wirtualnym spacerem. Ten ostatni warto wykonać, ponieważ podnosi wartość wspomnianej wizytówki, pojawia się na mapie Google, a także można go wykorzystać we wszelkiego rodzaju dodatkowych materiałach komercyjnych. W tym celu trzeba jednak skorzystać z usługi Google Business View, która jest kluczem do wyeksponowania swojej obecności w wybranych usługach Google. 

 – Ile warto zapłacić za klienta w Google AdWords?

– Wynik jakości Google Adwors: fakty i mity

Joanna Poczęsna

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
czarnablondynka 4 mar 2021 (23:33)

Nie czekaj az Twoj biznes padnie przez złe opinie. Szybko rozwijajaca sie Agencja Marketingowa IceMarketing https://allgo.xyz/link/1669/17191199 poprawia opinie w takich serwisach jak Google, ZnanyLekarz, Ceneo, Oferteo, TripAdvisor, GoWork . Zyskaj przewagę nad konkurencją!Sprzedawaj więcej - zarabiaj więcej
Dzis konsument nim skorzysta z firmy, produktu badz uslugi, sprawdzi najpierw opinie.W dobie koronawirusa walka o klienta trwa.
Ludzie szanuja swoje pieniadzę i znaja moc i potęge internetu.
Opinie, pozycjonowanie SEO, strony WWW.
1.Ponad 88% użytkowników ufa opiniom w internecie!
2.Zadowolenie klienta
3.Ponad 70% zadowolonych klientów nie wystawia żadnej opinii w sieci, a 96% niezadowolonych klientów wystawia negatywną!
4.Z badań wynika, że ponad 93% osób korzysta z internetu, a 86% robi w nim zakupy. Co najlepsze – ta liczba z roku na rok rośnie!