To pomoże wypromować Twój biznes
Każdy biznes, aby się rozwijać musi stale przyciągać uwagę klientów – i tych…
Jak wykorzystać social media w małej firmie?
Ten spór trwa już od co najmniej kilku lat. Niektórzy specjaliści od marketingu…
Analiza konkurencji w social media– co badać
Jednym z działań od których powinno się rozpoczynać budowanie swojej strategii marketingowej w…
Jak wysłać dobry newsletter? Sprawdzone pomysły
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i masz tylko jedną szansę, by pokazywało Cię pozytywnie.…
Jak stworzyć filmik, który podbije internet?
Słowo wirus nie kojarzy się zbyt pozytywnie, jednak w marketingu akurat taki sposób…
Najlepszy poziom kampanii w Google Adwords
Sterowanie poziomem kampanii reklamowej na podstawie celów takich jak ROI czy koszt konwersji…
Jak skutecznie prowadzić kampanię w AdWords?
Funkcja Eksperymentu AdWords pozwala na testowanie alternatywnych ustawień kampanii w równolegle prowadzonych testach…
Raport zasięgu i częstotliwości w AdWords
Od pewnego czasu Google AdWords udostępnia raport zasięgu i częstotliwości. Raport ten przysparza…
Testy A/B - 5 ciekawych case studies, które otworzą Twoje oczy
Testy A/B, zwane również split testami, to nic innego jak porównanie dwóch wersji…
10 sposobów na zbudowanie bazy mailowej
E-mail marketing – dzięki niemu możesz nawiązać bliższą relację z odbiorcą, na bieżąco…
Jak skutecznie promować biznes w sieci?
Internauci nauczyli się ignorować kolorowe banery nieoczekiwanie wskakujące na ekran komputera czy artykuły…
5 porad, co robić a czego unikać na Facebooku
Media społecznościowe (social media) otworzyły przed firmami zupełnie nowy kanał komunikacji. Dzięki nim…
7 porad, jak wycisnąć z Google Adwords wszystko, co się da
Obecnie marketing internetowy bez AdWords, to jak radio bez Trójki. Trudno sobie wyobrazić…
Proste sposoby, jak wypromować mały, lokalny biznes
Prowadzisz niewielką firmę i zależy Ci głównie na tym, by dotrzeć do Klientów…
Zostaw pop-upy i billboardy. Postaw na...
Czy wizerunek firmy w sieci ma znaczenie dla klientów? Jak podejmowane działania mogą…
3 zasady prowadzenia fanpage'a na Facebooku
Stronę na Facebooku prowadzić może każdy. Nie każdy jednak wie, jakimi kierować się…
Moja strona jest za "nisko" w Google. Jak to poprawić?
Ruch organiczny wyszukiwarki to uzależnienie współczesnego e-biznesmena. Współcześnie większość osób prowadzących własne strony…
Jak "sprzedać" trudny temat na Facebooku?
Fanpage sam nie sprzeda. Nie ma się co czarować. Trzeba to sobie uczciwie…