To pomoże wypromować Twój biznes

Każdy biznes, aby się rozwijać musi stale przyciągać uwagę klientów – i tych…

Jak wykorzystać social media w małej firmie?

Ten spór trwa już od co najmniej kilku lat. Niektórzy specjaliści od marketingu…

Analiza konkurencji w social media– co badać

Jednym z działań od których powinno się rozpoczynać budowanie swojej strategii marketingowej w…

Jak wysłać dobry newsletter? Sprawdzone pomysły

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i masz tylko jedną szansę, by pokazywało Cię pozytywnie.…

Jak stworzyć filmik, który podbije internet?

Słowo wirus nie kojarzy się zbyt pozytywnie, jednak w marketingu akurat taki sposób…

Najlepszy poziom kampanii w Google Adwords

Sterowanie poziomem kampanii reklamowej na podstawie celów takich jak ROI czy koszt konwersji…

Jak skutecznie prowadzić kampanię w AdWords?

Funkcja Eksperymentu AdWords pozwala na testowanie alternatywnych ustawień kampanii w równolegle prowadzonych testach…

Raport zasięgu i częstotliwości w AdWords

Od pewnego czasu Google AdWords udostępnia raport zasięgu i częstotliwości. Raport ten przysparza…

Testy A/B - 5 ciekawych case studies, które otworzą Twoje oczy

Testy A/B, zwane również split testami, to nic innego jak porównanie dwóch wersji…

10 sposobów na zbudowanie bazy mailowej

E-mail marketing – dzięki niemu możesz nawiązać bliższą relację z odbiorcą, na bieżąco…

Jak skutecznie promować biznes w sieci?

Internauci nauczyli się ignorować kolorowe banery nieoczekiwanie wskakujące na ekran komputera czy artykuły…

5 porad, co robić a czego unikać na Facebooku

Media społecznościowe (social media) otworzyły przed firmami zupełnie nowy kanał komunikacji. Dzięki nim…

7 porad, jak wycisnąć z Google Adwords wszystko, co się da

Obecnie marketing internetowy bez AdWords, to jak radio bez Trójki. Trudno sobie wyobrazić…

Proste sposoby, jak wypromować mały, lokalny biznes

Prowadzisz niewielką firmę i zależy Ci głównie na tym, by dotrzeć do Klientów…

Zostaw pop-upy i billboardy. Postaw na...

Czy wizerunek firmy w sieci ma znaczenie dla klientów? Jak podejmowane działania mogą…

3 zasady prowadzenia fanpage'a na Facebooku

Stronę na Facebooku prowadzić może każdy. Nie każdy jednak wie, jakimi kierować się…

Moja strona jest za "nisko" w Google. Jak to poprawić?

Ruch organiczny wyszukiwarki  to uzależnienie współczesnego e-biznesmena. Współcześnie większość osób prowadzących własne strony…

Jak "sprzedać" trudny temat na Facebooku?

Fanpage sam nie sprzeda. Nie ma się co czarować. Trzeba to sobie uczciwie…