Jak zadbać o dobry "wygląd" firmy w Google?(case study)

Search Engine Marketing zazwyczaj kojarzy się z działaniami polegającymi na umieszczeniu linku do…

6 zasad tworzenia skutecznych newsletterów

Wiele firm korzysta z email marketingu, aby pozostać w kontakcie z obecnymi i…

Marketing treści: czy content is (still) the king?

W dobie błyskawicznego przepływu informacji i nagromadzenia treści wydawać by się mogło, że…

Uważaj na retargeting w Google Adwords

Jakiś czas temu pisaliśmy o pułapkach performance marketingu i o tym, jak z…

3 sposoby na ominięcie zasad Google Adwords

Program Google AdWords narzuca na reklamodawców szereg ograniczeń. Część z nich można jednak…

Pułapki modelu "płać za efekt"

„Jeśli coś jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, powinieneś założyć, że nie jest“…

SEO w praktyce: jak wybrać ofertę pozycjonowania?

Najczęściej spotykanym na polskim rynku modelem rozliczania pozycjonowania jest opłata za pozycję frazy.…

Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza…

Wpadki na Wykopie i Facebooku? Case pozytywny i negatywny

Coraz częściej dyskutuje się na temat kryzysowych sytuacji w social media. Marki często…

E-biznes: "długi ogon" vs zasada Pareto

Sformułowana przez Chrisa Andersona w 2004 koncepcja długiego ogona (long tail) stała się dla specjalistów marketingu w…

Jak promować trudną branżę na Facebooku?

Branża FMCG, jak podaje Socialbakers.com, jest obecnie jedną z największych i najszybciej rosnących…

4 różnice między reklamą a PR

„Reklama” jest tak powszechnym i oklepanym hasłem, że niemal  na każdym kroku można…

Google AdWords i Analytics: różnice w konwersjach

Statystyki śledzenia konwersji przy pomocy Google Analytics i AdWords zazwyczaj wykazują rozbieżności. Bardzo…

Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?

Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół niej w serwisie,…

Zmiana nazwy firmy - po co się to robi?

Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock?…

Jak zbadać rynek małej firmy

Trudność w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na rynku działania własnej firmy jest oczywista. Wiadomo,…

Nietypowe formy promocji

Firmom coraz trudniej zdobyć zainteresowanie grupy docelowej. Marketerzy stale poszukują nowych, nietypowych form…

Marketing małej firmy

Każda firma, nawet ta najmniejsza, w realizacji swoich zadań powinna uwzględnić działania promocyjne.…