Nietypowe formy promocji

Firmom coraz trudniej zdobyć zainteresowanie grupy docelowej. Marketerzy stale poszukują nowych, nietypowych form…

Marketing małej firmy

Każda firma, nawet ta najmniejsza, w realizacji swoich zadań powinna uwzględnić działania promocyjne.…

Jaki slogan reklamowy wybrać?

Slogan reklamowy nie jest projektowany tylko dla klientów, aby skłonić ich do zastanowienia…

10 warunków, aby Twoja marka została zapamiętana

Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać…

Dlaczego Twój biznes potrzebuje PR

Żeby utrzymać się na rynku nie wystarczy wysokiej jakości produkt i konkurencyjna cena.…

Jak skonstruować firmową stronę www

Obecnie każde liczące się przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości i branży posiada witrynę internetową.…

Jaką nazwę wybrać dla przedsiębiorstwa?

Przedsiębiorstwa posługują się, w celu odróżnienia, swoją niepowtarzalną nazwą – czyli firmą. Przepisy…

20 zasad pisania listów reklamowych

1. Poznaj dobrze swoje USP (Unique Selling Proposition) Wielu ludzi zajmujących się sprzedażą…

Networking a młoda firma

Założyłeś swoje własne przedsiębiorstwo, chciałbyś pewnie i profesjonalnie wejść na rynek, potrzebujesz firmy,…

Jak pisać teksty promocyjne?

Co odróżnia firmy, które kwitną od tych, które mają trudności z pozyskiwaniem nowych…

Jakie hasło reklamowe wybrać?

Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagłówki…

Wizerunek marki w małej firmie

Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…

Co jest najważniejsze w copywritingu?

Czy spotkałeś kiedyś elegancko ubranego, profesjonalnie wyglądającego sprzedawcę, który robił świetne wrażenie do…