4 argumenty przeciwko zakładaniu firmy

Zostaw pracę na etacie i załóż firmę – to popularne hasło często wybrzmiewa…

Jak założyć spółkę z o.o. w 24 godziny?

Od 1 stycznia 2012 roku Kodeks Spółek Handlowych umożliwia założenie spółki z ograniczoną…

Jaką wartość ma Twój biznes? Metody wyceny

Wycena projektu inwestycyjnego jest kluczowym elementem transakcji, gdyż najczęściej zależy od niej podział…

3 sposoby na ominięcie zasad Google Adwords

Program Google AdWords narzuca na reklamodawców szereg ograniczeń. Część z nich można jednak…

Pułapki modelu "płać za efekt"

„Jeśli coś jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, powinieneś założyć, że nie jest“…

SEO w praktyce: jak wybrać ofertę pozycjonowania?

Najczęściej spotykanym na polskim rynku modelem rozliczania pozycjonowania jest opłata za pozycję frazy.…

Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza…

Wpadki na Wykopie i Facebooku? Case pozytywny i negatywny

Coraz częściej dyskutuje się na temat kryzysowych sytuacji w social media. Marki często…

E-biznes: "długi ogon" vs zasada Pareto

Sformułowana przez Chrisa Andersona w 2004 koncepcja długiego ogona (long tail) stała się dla specjalistów marketingu w…

Jak promować trudną branżę na Facebooku?

Branża FMCG, jak podaje Socialbakers.com, jest obecnie jedną z największych i najszybciej rosnących…

4 różnice między reklamą a PR

„Reklama” jest tak powszechnym i oklepanym hasłem, że niemal  na każdym kroku można…

Google AdWords i Analytics: różnice w konwersjach

Statystyki śledzenia konwersji przy pomocy Google Analytics i AdWords zazwyczaj wykazują rozbieżności. Bardzo…

Co dany kolor na stronie www mówi klientowi?

Branding jest niezwykle ważnym elementem dla serwisów internetowych. To właśnie odpowiednie zaprezentowanie Twojej…

Po co komu biznesplan?

W dzisiejszych, konkurencyjnych czasach planowanie biznesu, który odniesie sukces wymaga przemyśleń oraz solidnych…

Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?

Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół niej w serwisie,…

Zmiana nazwy firmy - po co się to robi?

Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock?…

Jak ochronić własną markę - znak towarowy?

Fakt, że jest się pomysłodawcą marki nie daje pełnej ochrony dla jej wykorzystywania.…

Czy warto założyć spółkę w USA?

Co roku w Stanach Zjednoczonych powstają prawie dwa miliony spółek typu LLC oraz…