4 argumenty przeciwko zakładaniu firmy
Zostaw pracę na etacie i załóż firmę – to popularne hasło często wybrzmiewa…
Jak założyć spółkę z o.o. w 24 godziny?
Od 1 stycznia 2012 roku Kodeks Spółek Handlowych umożliwia założenie spółki z ograniczoną…
Jaką wartość ma Twój biznes? Metody wyceny
Wycena projektu inwestycyjnego jest kluczowym elementem transakcji, gdyż najczęściej zależy od niej podział…
3 sposoby na ominięcie zasad Google Adwords
Program Google AdWords narzuca na reklamodawców szereg ograniczeń. Część z nich można jednak…
Pułapki modelu "płać za efekt"
„Jeśli coś jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, powinieneś założyć, że nie jest“…
SEO w praktyce: jak wybrać ofertę pozycjonowania?
Najczęściej spotykanym na polskim rynku modelem rozliczania pozycjonowania jest opłata za pozycję frazy.…
Czy Twoja firma musi być na Facebooku?
Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza…
Wpadki na Wykopie i Facebooku? Case pozytywny i negatywny
Coraz częściej dyskutuje się na temat kryzysowych sytuacji w social media. Marki często…
E-biznes: "długi ogon" vs zasada Pareto
Sformułowana przez Chrisa Andersona w 2004 koncepcja długiego ogona (long tail) stała się dla specjalistów marketingu w…
Jak promować trudną branżę na Facebooku?
Branża FMCG, jak podaje Socialbakers.com, jest obecnie jedną z największych i najszybciej rosnących…
4 różnice między reklamą a PR
„Reklama” jest tak powszechnym i oklepanym hasłem, że niemal na każdym kroku można…
Google AdWords i Analytics: różnice w konwersjach
Statystyki śledzenia konwersji przy pomocy Google Analytics i AdWords zazwyczaj wykazują rozbieżności. Bardzo…
Co dany kolor na stronie www mówi klientowi?
Branding jest niezwykle ważnym elementem dla serwisów internetowych. To właśnie odpowiednie zaprezentowanie Twojej…
Po co komu biznesplan?
W dzisiejszych, konkurencyjnych czasach planowanie biznesu, który odniesie sukces wymaga przemyśleń oraz solidnych…
Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?
Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół niej w serwisie,…
Zmiana nazwy firmy - po co się to robi?
Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock?…
Jak ochronić własną markę - znak towarowy?
Fakt, że jest się pomysłodawcą marki nie daje pełnej ochrony dla jej wykorzystywania.…
Czy warto założyć spółkę w USA?
Co roku w Stanach Zjednoczonych powstają prawie dwa miliony spółek typu LLC oraz…