20 zasad pisania listów reklamowych
1. Poznaj dobrze swoje USP (Unique Selling Proposition) Wielu ludzi zajmujących się sprzedażą…
Dlaczego warto założyć firmę?
Dobry plan, sporo wysiłku i trochę szczęścia. Te trzy czynniki decydują o tym…
Pomysł a potrzeba rynku
Przykłady karier wielu biznesmenów wskazują, że sukces ich przedsięwzięcia tkwił w trafnym pomyśle…
Własny biznes w Czechach i na Słowacji
Naturalne dążenie przedsiębiorców do prowadzenia działalności w środowisku, w którym obciążenia fiskalne i…
Czy wiesz jaki ZUS zapłacisz za pracownika?
Właściciele firm dążą do obniżenia kosztów związanych z prowadzeniem własnej działalności. Coraz częściej…
Czy zostawiasz pieniądze na stole?
Jeżeli teksty w Twoim serwisie internetowym nie odpowiadają potrzebom Twoich klientów prawdopodobnie codziennie…
Zasady ogólne - skala podatkowa
Skala podatkowa to podstawowa forma opodatkowania, która obowiązuje przede wszystkim osoby fizyczne nieprowadzące…
Networking a młoda firma
Założyłeś swoje własne przedsiębiorstwo, chciałbyś pewnie i profesjonalnie wejść na rynek, potrzebujesz firmy,…
Jak pisać teksty promocyjne?
Co odróżnia firmy, które kwitną od tych, które mają trudności z pozyskiwaniem nowych…
Jakie hasło reklamowe wybrać?
Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagłówki…
Jaki system ERP wybrać dla Twojej firmy?
Sukces twojej firmy, to efekt nie tylko dobrze przemyślanej koncepcji biznesu, ale też…
Wizerunek marki w małej firmie
Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…
Co jest najważniejsze w copywritingu?
Czy spotkałeś kiedyś elegancko ubranego, profesjonalnie wyglądającego sprzedawcę, który robił świetne wrażenie do…
Pomagaj klientom i sprzedawaj
Jeżeli skłonisz swojego potencjalnego klienta do dokładnego przejrzenia Twojej strony internetowej, szanse na…
Za i przeciw własnej firmy
Decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej nie wolno podejmować szybko i bez dogłębnego przemyślenia.…
Czym grozi zignorowanie Twojej oferty
Wyobraź sobie, że jest 4 rano. Słyszysz natarczywy dzwonek do drzwi. Kiedy zaspany…
6 sposobów jak przebić się do klienta
Pewnie zdarzyło Ci się natrafić na klientów, którzy są wiecznie zajęci albo nigdy…
Dobry szef projektu to połowa sukcesu
Wybór odpowiedniego kierownika jest jednym z najważniejszych „elementów” całego projektu. Tak jak dobry…