Jarosław Kuźniar ma nowy pomysł na biznes, którego rozwój chce sfinansować wykorzystując crowdfunding udziałowy. Była gwiazda TVN24 chce podbić rynek platformą oferującą unikalne życzenia wideo od znanych osób.

Na zdjęciu Jarosław Kuźniar; Fot. FORUM/ Lukasz Dejnarowicz
Według szacunków pomysłodawcy globalna wartość rynku, na którym swój kawałek zamierza wyrwać Funwisher to 1,8 mld dolarów. Założyciele w ciągu kilka lat chcą zaistnieć na kilkunastu rynkach całego świata.
Na ten cel potrzebuje środków, o które poprosi inwestorów. Kampania crowdfundingowa będzie miała wyznaczony poziom zbiórki w kwocie 1 mln euro. Te środki mają pomóc przyspieszyć rozwój cyfrowej platformy oferującej m.in. unikalne życzenia wideo od gwiazd, w tym Roberta Lewandowskiego czy Kuby Wojewódzkiego.
Przy rozwoju produktu doszliśmy do wniosku, że duży potencjał sprzedażowy drzemie w filmach dla dzieci, tworzonych w oparciu o licencje popularnych animacji, w których widzimy łatwość w skalowaniu na cały świat. Dzieci to także najbardziej wdzięczni i radośni odbiorcy. To właśnie w tym kierunku będziemy chcieli rozwijać platformę, choć z TOP gwiazd sportu, sceny czy filmu nie rezygnujemy. Mamy know-how i wiemy jakich treści oczekuje klient – dodaje Jarosław Kuźniar.
Oprócz życzeń od polskich gwiazd obecnie na platformie Funwisher można zamówić personalizowane życzenia na urodziny, imieniny, dzień dziecka czy święta od Pszczółki Mai i Baranka Shauna. Już wkrótce dołączy do nich popularna Biedronka i czarny kot, czyli Miraculous. W planach jest zwiększenie portfolio o 18 nowych postaci, takich jak Psi Patrol, Strażak Sam czy Tomek i przyjaciele.
Start-up oferuje już pierwsze produkty dostępne poza Polską. Dzięki partnerstwu ze studiem Aardman Animations klienci z Wielkiej Brytanii mogą zamówić anglojęzyczne życzenia od Baranka Shauna. To Wielka Brytania, wraz z USA, Kanadą i Australią jest pierwszym kierunkiem ekspansji polskiej spółki technologicznej. W następnej kolejności materiały mają być dostępne po niemiecku, francusku, hiszpańsku i portugalsku.
Pomysłodawcy platformy chcą zaprosić inwestorów społecznościowych do grona akcjonariuszy, by mogli uczestniczyć w planowanej ekspansji, dlatego spółka zapowiedziała emisję crowdfundingową do kwoty 1 mln euro. Będzie ona promowana przez platformę Crowdway, a środki zostaną przeznaczone na szybsze osiągnięcie wymaganej skali działalności, m.in. przez zakup nowych licencji i rozwój e-commerce. Spółka nie wyklucza dalszego finansowania poprzez ofertę publiczną na giełdzie.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)