Pełne inspiracji spotkanie o tym jak działać w czasie pandemii, kolejna edycja Linkowania oraz Design Thinking w praktyce – to bezpłatne wydarzenia, które przygotował z myślą o przedsiębiorcach Kielecki Park Technologiczny w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Wszystkie odbywać się będą online.
W tygodniu od 16 do 22 listopada w Fundacja ŚTP przy wsparciu koordynatorów regionalnych organizuje szereg spotkań, eventów i szkoleń, których główną ideą jest szeroko pojęta przedsiębiorczość, a hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Nowa normalność”.
W województwie świętokrzyskim takim koordynatorem regionalnym jest Kielecki Park Technologiczny. Rolą KPT jest zachęcenie innych – firmy, instytucje, szkoły itp., aby dołączyli do ŚTP w roli partnerów i zorganizowali u siebie spotkanie o proprzedsiębiorczym charakterze.
– Tak naprawdę do ostatniej chwili można za pośrednictwem strony www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl/ zarejestrować swoje wydarzenie i dołączyć do grona partnerów tego wyjątkowego przedsięwzięcia – zachęca Marcin Januchta, kierownik Działu Promocji i PR KPT. Dodaje, że przez tę samą stronę każdy kto chce skorzystać z oferty partnerów może dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w regionie. – Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Wystarczy się zapisać, bo liczba miejsc jest ograniczona.
Ostatnie wolne miejsca zostały na organizowane przez KPT wydarzenie „Nowa normalność. Jak działać żeby przetrwać”. 17 listopada o g. 10:00. na platformie Google Meet z uczestnikami spotkają się właścicielka firmy PODOPHRAM Aneta Oleszek oraz szef Hejo Agency, Piotr Młynarczyk. – Spotkanie kierowane jest do przedsiębiorców, którzy zmagają się z problemami związanymi z pandemią. Lockdown spowodował, że firmy znalazły się w kryzysowej sytuacji, poniosły nieodwracalne straty – i tu pojawia się pytanie na ile nieodwracalne? PODOPHARM oraz Hejo Agency – to doskonałe przykłady na to, że pandemia niejako wymusiła na przedsiębiorcach uruchomienie nieodkrytych dotąd pokładów energii i kreatywności. Nasi prelegenci opowiedzą historie swoich biznesów. Aneta Oleszek, jako doświadczony przedsiębiorca, Piotr Młynarczyk – początkujący w branży bardzo dziś popularnej – tłumaczy Marcin Januchta.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować: https://nowa-normalnosckpt-tp2020-t.konfeo.com. Zostały ostatnie wolne miejsca.
W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbędzie się również kolejna edycja Linkowania w KPT, tj. wydarzenia o charakterze networkingowym. – Z racji obostrzeń zrezygnowaliśmy z szybkich randek biznesowych i w pierwszej części odbędzie się prelekcja Moniki Rosmanowskiej z Wydawnictwa Akapit, która opowie o tym jak firmy powinny komunikować, by media dobrze o nich pisały. Akapit to nasz nowy lokator. Firma specjalizuje się w reklamie natywnej, tworząc wysokiej jakości, unikalne treści promocyjne dla największych graczy na polskim rynku. Ale co najważniejsze, prowadząca ma bardzo duże doświadczenie w pracy w mediach. Myślę, że będzie to także bardzo inspirujące spotkanie – kontynuuje Marcin Januchta.
Wydarzenie odbędzie się 18 listopada o g. 10:00 na platformie Google Meet. Liczba miejsc ograniczona. Rejestracja: https://linkowaniewkpt-tp2020-t.konfeo.com
Tymczasem z myślą o tych przedsiębiorcach, którzy chcą nauczyć się myślenia projektowego, by tworzyć produkty i usługi w oparciu o głęboką analizę problemów i potrzeb drugiej strony, odbędzie się szkolenie „Design thinking w praktyce”. Spotkanie planowane jest 19 listopada o g. 11:00, także na Platformie Google Meet. Poprowadzi je dr Joanna Rudawska, kierownik Działu Projektów Rozwojowych KPT.
Rejestracja: https://design-thinking-tp2020-t.konfeo.com
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)