Blisko 1 mln złotych i około 390 akcjonariuszy – tak zakończyła się kampania crowdfundingowa nowej marki czekolad wegańskich bio&eco, Las Vegan’s. Zrealizowany na 5 dni przed planowanym końcem kampanii cel, pozwoli na wdrożenie i promocję marki Las Vegan’s, poszerzenie oferty czekolad i produktów wegańskich oraz wprowadzenie kolejnych rozwiązań ekologicznych w zakresie pakowania.
Las Vegan’s SA, spółka-córka podwarszawskiej Manufaktury Czekolady Chocolate Story, 24 listopada br. wystartowała z kampanią crowdfundingową, zapraszając do współtworzenia nowej marki akcjonariuszy. 13 grudnia, czyli na 5 dni przed planowanym końcem akcji, spółka osiągnęła cel, pozyskując blisko milion złotych na rozwój marki z wegańską czekoladą bio&eco.
– Bardzo dziękuję wszystkim inwestorom, którzy wzięli udział w kampanii crowdfundingowej Las Vegan’s. W projekt zaangażowało się około 390 akcjonariuszy, którzy łącznie zainwestowali kwotę blisko 1 mln zł. Cieszymy się, że grono osób, które uwierzyło w nasz innowacyjny projekt i razem z nami będzie współtworzyć markę czekolad bio&eco jest tak liczne – mówi Marcin Parzyszek, Prezes Las Vegan’s – Jestem przekonany, że dzięki tej kampanii zyskaliśmy nie tylko inwestorów, ale i ambasadorów, sympatyków marki oraz przyszłych klientów. To dzięki nim obrany cel zrealizowaliśmy w 100 procentach na 5 dni przed planowanym końcem kampanii. Jest to dla nas wielki sukces, tym bardziej że Las Vegan’s to nowa, nieznana dotychczas szerszej grupie odbiorców marka – podkreśla Parzyszek.
Jak podkreślają założyciele nowej spółki, crowdfunding otworzył przed nimi drzwi, które do tej pory były zamknięte. – W czasie trwania kampanii odezwali się do nas przedstawiciele sieci handlowych, z którymi dotychczas nie współpracowaliśmy. Rozpoczęliśmy także rozmowy o współpracy z jedną z największych polskich sieci kawiarni opartych na kawie rzemieślniczej – mówi Krzysztof Stypułkowski, członek rady nadzorczej Las Vegan’s. – Rozpoczynając kampanię zakładaliśmy, że sprzedaż produktów Las Vegan’s w pierwszym etapie będzie odbywać się przez dostępną sieć dystrybucji spółki-matki, czyli Manufaktury Czekolady. Dzięki crowdfundingowi już dzisiaj wiemy, że sprzedaż będzie odbywać się także przez niezależne kanały – dodaje.
Wegańskie słodkości będą wprowadzane na rynek etapami, a pierwsze z nich – te które nie będą wymagały maszynowego pakowania – pojawią się na rynku już w trzecim kwartale 2021 roku. – Realizujemy działania zgodnie z przyjętym planem. Czas zakasać rękawy, bo przed nami wiele ekscytującej pracy. Najbliższy cel to zakup maszyn pakujących i zaraz po zakończeniu formalności związanych ze zbiórką, rozpoczniemy przetargi związane z rozbudową parku maszyn. Ten proces zakończy się w drugim kwartale 2021 roku – mówi Tomasz Sienkiewicz, członek rady nadzorczej Las Vegan’s.
Trwają także prace nad recepturami wegańskich czekolad tzw. mlecznych bezmlecznych. Założyciele Las Vegan’s są już po pierwszych testach produktów na bazie różnych roślinnych zamienników mleka, m.in. z kokosów, migdałów czy owsa, a lada dzień rozpoczną się formalności związane z uzyskaniem certyfikacji BIO.
– Nie możemy doczekać się momentu, kiedy produkty Las Vegan’s trafią do szerszej grupy odbiorców. Jesteśmy pewni, że pokochacie prawdziwą czekoladę wyrabianą od ziarna do tabliczki, tak samo jak my – podsumowuje Marcin Parzyszek. – Ogromne zainteresowanie zbiórką i samymi produktami przerosło najśmielsze oczekiwania i pokazało nam, że rynek czeka na nasze wegańskie czekolady. Wyprodukujemy je z naturalnych surowców pochodzących z rolnictwa ekologicznego oraz spakujemy jako pierwsi na rynku maszynowo w kompostowalne, pozbawione plastiku opakowania – dodaje.
materiały prasowe
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)