Polski start-up rozwijający projekt do zarządzania i przeprowadzania wszystkich (online, in-person, hybryda) wydarzeń i spotkań biznesowych chce podbić japoński rynek eventów. Platforma Eventory oferuje rozbudowane opcje angażowania uczestników i analizowania wydarzeń na potrzeby marketingu, sprzedaży i HR-u.
Właściciele start-upu właśnie ogłosili partnerstwo z japońskim INDIVISION – wiodącym na tym rynku dostawcą technologii, które przy pomocy zagregowanych informacji na temat zachowań i preferencji użytkowników dostarczają klientom wartość i dane niezbędne do rozwijania ich biznesu.
W przeciwieństwie do Polski, Japonia nie poszła w dobie pandemii drogą całkowitego zakazu organizacji stacjonarnych wydarzeń i spotkań biznesowych. Ograniczenia zmieniają się w zależności od liczby przypadków i siły rozprzestrzeniania się wirusa. W ostatnim czasie odbywają się wydarzenia biznesowe – przy założeniu, że liczba ich uczestników pozwala na zachowanie dystansu między uczestniczącymi w wydarzeniu osobami i wynosi maksymalnie ok. 50% liczby, jaką może pomieścić bazowo dane miejsce. Stąd już dziś w Japonii duże zapotrzebowanie na rozwiązania pozwalające łączyć w eventach światy offline i online, by móc za pomocą przestrzeni wirtualnej docierać do tych uczestników, których obostrzenia wykluczałyby z udziału w danym wydarzeniu czy spotkaniu.
Ale w Japonii, jak na całym globie, znaczna część wydarzeń przeniosła się do przestrzeni online, choć tu mówimy nie tyle o klasycznych i w Polsce najmocniej rozprzestrzenionych webinarach, lecz o rozbudowanych, wieloetapowych wydarzeniach. Japońskie firmy są w tym obszarze dużo bardziej wymagające, oczekując od providerów eventów dostarczania im nie tylko lepszej jakości usług, ale i możliwych do zweryfikowania i wykorzystania danych o evencie.
Rynek wart krocie
Japoński rynek eventowy wart jest obecnie 170 miliardów dolarów, a w kraju działa kilka dużych organizacji zrzeszających firmy z obszaru nie tylko eventów biznesowych czy korporacyjnych, ale także tych związanych z turystyką. Kraj kwitnącej wiśni odwiedziły w 2019 roku w celach biznesowych i turystycznych prawie 32 miliony osób. W wyniku pandemii odsetek ten spadł do 4,1 miliona. Japońskie władze łączą siły z organizacjami turystycznymi i eventowymi, by dostarczać osobom zainteresowanym ich krajem jak najlepszych opcji
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)