Polski start-up 2Riders, którego produktem jest nowatorski Innowacyjny holownik rowerowy zebrał 400 tys. złotych w ramach kampanii crowdfundingowej.
Firma przeprowadziła emisję na platformie Forc.ee i nie była to pierwsza zbiórka. Przy poprzedniej emisji akcji 2Riders każdy inwestor zainwestował średnio 26,1 tys. złotych – to najwięcej na polskim rynku. Przy nowej emisji kwota była jeszcze wyższa, wyniosła ok. 36,4 tys. złotych.
W niespełna 6 tygodni 2Riders zakończył emisję uzupełniającą z pulą 800 akcji w ramach serii C za pośrednictwem platformy Forc.ee. Start-up zarejestrowany jako Prosta Spółka Akcyjna (PSA) zebrał 400 tys. złotych, które zostaną przeznaczone na dopracowanie finalnej wersji linkowego holownika rowerowego, który odmieni oblicze rodzinnych wycieczek.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)