Spółka Cooling powstała niemal 30 lat temu i zaczynała od handlu akcesoriami komputerowymi. W późniejszym czasie w jej ofercie pojawiły się także systemy chłodzenia oraz produkty dla graczy. Niedawno firma wprowadziła na rynek markę ENDORFY, którą sygnowane będą innowacyjne produkty technologiczne.
Nowa marka jest reakcją na aktualne trendy. Ważnymi elementami jej DNA są ekscytacja oraz zabawa nowymi technologiami. Firma z bogatym doświadczeniem w segmencie komputerowym wchodzi dzięki niej na nowy poziom. – Po lokalnym sukcesie dalsza ekspansja jest naturalna. Stale rozwijamy się pod względem jakości oraz zasięgu. Obiecujące wyniki notujemy na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech. Przyszedł czas, by zwiększyć skalę działań. Będziemy obecni w niemal całej Europie, a w przyszłości na świecie. Wierzę, że ENDORFY będzie konkurować z największymi w branży pod względem jakości i dostępności produktów – mówi Łukasz Zdziech, CEO spółki Cooling.
Eksperci od radości
Firma wywodzi się z gamingu, ale nowa marka stanowi otwarcie na szerszy segment klientów, także na rynkach zagranicznych. W targecie są młodzi profesjonaliści, pasjonaci technologii, a także wszystkie osoby, którym obcowanie z dobrze zaprojektowanymi urządzeniami daje zwyczajną, nietłumioną radość. Endorfiny w nazwie brandu nie znalazły się przypadkowo.
Zabawa i radość z tworzenia przenikają wszystkie aspekty działalności ENDORFY. Są obecne w identyfikacji wizualnej marki, na jej stronie internetowej oraz na samych produktach, wyróżniających się dzięki odważnym akcentom kolorystycznym. Powtarzającym się motywem jest wzór tęczy. Innym manewrem designerskim jest ażurowa konstrukcja obudowy, stosowana w niektórych modelach myszek. Przypominające plaster miodu wycięcia zapewniają cyrkulację powietrza i cieszą oczy. Celem tych zabiegów jest wydobycie i podbicie emocji, które według pomysłodawców brandu powinny towarzyszyć korzystaniu z technologii.
Jak zaprojektować endorfiny
Omówione wyżej rozwiązana wizualne nie są przypadkowe. Świat marki składa się z takich przemyślnie dobranych szczegółów. – Przykładamy dużą wagę do detali, co widać choćby po pudełkach, które zaprojektowaliśmy dla ENDORFY. Białe pudełko od razu wyróżnia się na półce sklepowej, na której w działach technologicznych zazwyczaj dominuje kolor czarny. Na opakowaniu pokazujemy produkt z niemal każdej strony. Dzięki temu klient może zobaczyć to, co kupuje, nawet bez otwierania opakowania – tłumaczy Jacek Serwański, dyrektor marketingu Cooling.
Produkty ENDORFY są już dostępne w czołowych elektromarketach i sklepach z gadżetami technologicznymi. Zarówno w Polsce jak i w krajach europejskich. Do sprzedaży trafiły takie akcesoria jak: słuchawki, myszki, mikrofony i klawiatury. Czyli podstawowe elementu arsenału sprzętowego, jakim dysponują współcześni entuzjaści technologii. Teraz mogą do niego włączać także elementy, które obiecują regularne wyrzuty endorfin.
MG
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)