Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF)
CZY MŁODEJ FIRMIE POTRZEBNY JEST MARKETING? CZY SKORZYSTA ONA Z POSIADANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ? NA TE PYTANIA NIE DA SIĘ ODPOWIEDZIEĆ INACZEJ NIŻ TYLKO TWIERDZĄCO. TRUDNIEJ ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE: CZY MŁODE FIRMY MAJĄ ŚWIADOMOŚĆ POTRZEBY POSZUKIWANIA I WDRAŻANIA INNOWACJI MARKETINGOWYCH I CZY POSIADAJĄ STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ? – NAJCZĘŚCIEJ NIE.
Analiza dotychczasowego katalogu usług doradczych świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu na rzecz przedsiębiorstw pokazała, że brakuje specjalistycznych usług, które ocenią skuteczność działań i wykorzystanie instrumentów marketingowych, usług które będą dedykowane przedsiębiorstwom działającym na rynku krócej niż 3 lata.
Chcąc wypełnić niszę na rynku usług świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu rozpoczęliśmy realizację projektu pt. „Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) – nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu” w ramach którego tworzymy i wdrażamy standard nowej usługi doradczej o charakterze proinnowacyjnym Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF).
WSPARCIE 3D…
Diagnoza – w przedsiębiorstwach, które zgłoszą się do projektu zostanie przeprowadzone badanie kwestionariuszowe oraz bezpośredni wywiad skoncentrowany na podejmowanych w firmie działaniach marketingowych. Eksperci i konsultanci ocenioną przede wszystkim podejmowane w firmie działania marketingowe zgodnie z koncepcją 4P (produkt, cena dystrybucja, promocja) lub 7P (produkt, cena dystrybucja, promocja, ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz wskażą potencjalne szanse i zagrożenia dla firmy w obszarze marketingu dla jej produktów i usług.
Definicja – efektem audytu będzie raport zawierający rekomendacje, które umożliwią podjęcie przez firmę działań pro-rozwojowych i innowacyjnych, a także może posłużyć do zbudowania strategii marketingowej dla firmy.
Działanie – wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.
Z USŁUGI AMMF MOŻE SKORZYSTAĆ PRZEDSIĘBIORCA, KTÓRY…
- działa na rynku nie dłużej niż 3 lata
- ma siedzibę na terenie Polski
- spełnia wymogi dotyczące korzystania z pomocy de minimis
ILE KOSZTUJE SKORZYSTANIE Z AMMF?
Dzięki finansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w okresie realizacji projektu tj. od 01.03.2011 r. do 30.06.2013 r. 120 firm może bezpłatnie skorzystać z usługi, otrzymując zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis.
Aby skorzystać z usługi AMMF należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.ammf.pl wypełnić, podpisać i przesłać do wybranej instytucji realizującej projekt wraz z kserokopią dokumentu rejestrowego (wpis do EDG lub KRS).
Z każdym przedsiębiorstwem prawidłowo zgłoszonym do Projektu skontaktuje się przedstawiciel Instytucji Realizujące Projekt celem podpisania umowy na świadczenie usługi proinnowacyjnej w ramach Projektu.
KONSORCJUM PROJEKTU TWORZĄ:
Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A. e-mail: [email protected]
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. e-mail: [email protected]
Gmina Kielce / Kielecki Park Technologiczny e-mail: [email protected]
Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A. Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Astrów 10, 40-045 Katowice tel.: 32 730 48 33, tel. kom.: +48 662 115 304 e-mail: [email protected]
Projekt i kampania promocyjna współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością