Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF)

wsparcie 3D – Diagnoza. Definicja. Działanie.www.ammf.pl

CZY MŁODEJ FIRMIE POTRZEBNY JEST MARKETING? CZY SKORZYSTA ONA Z POSIADANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ? NA TE PYTANIA NIE DA SIĘ ODPOWIEDZIEĆ INACZEJ NIŻ TYLKO TWIERDZĄCO. TRUDNIEJ ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE: CZY MŁODE FIRMY MAJĄ ŚWIADOMOŚĆ POTRZEBY POSZUKIWANIA I WDRAŻANIA INNOWACJI MARKETINGOWYCH I CZY POSIADAJĄ STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ? – NAJCZĘŚCIEJ NIE.

Analiza dotychczasowego katalogu usług doradczych świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu na rzecz przedsiębiorstw pokazała, że brakuje specjalistycznych usług, które ocenią skuteczność działań i wykorzystanie instrumentów marketingowych, usług które będą dedykowane przedsiębiorstwom działającym na rynku krócej niż 3 lata.

Chcąc wypełnić niszę na rynku usług świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu rozpoczęliśmy realizację projektu pt. „Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) – nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu” w ramach którego tworzymy i wdrażamy standard nowej usługi doradczej o charakterze proinnowacyjnym Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF).

WSPARCIE 3D…

Diagnoza – w przedsiębiorstwach, które zgłoszą się do projektu zostanie przeprowadzone badanie kwestionariuszowe oraz bezpośredni wywiad skoncentrowany na podejmowanych w firmie działaniach marketingowych. Eksperci i konsultanci ocenioną przede wszystkim podejmowane w firmie działania marketingowe zgodnie z koncepcją 4P (produkt, cena dystrybucja, promocja) lub 7P (produkt, cena dystrybucja, promocja, ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz wskażą potencjalne szanse i zagrożenia dla firmy w obszarze marketingu dla jej produktów i usług.

Definicja – efektem audytu będzie raport zawierający rekomendacje, które umożliwią podjęcie przez firmę działań pro-rozwojowych i innowacyjnych, a także może posłużyć do zbudowania strategii marketingowej dla firmy.

Działanie – wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.

Z USŁUGI AMMF MOŻE SKORZYSTAĆ PRZEDSIĘBIORCA, KTÓRY…

  • działa na rynku nie dłużej niż 3 lata
  • ma siedzibę na terenie Polski
  • spełnia wymogi dotyczące korzystania z pomocy de minimis

ILE KOSZTUJE SKORZYSTANIE Z AMMF?

Dzięki finansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w okresie realizacji projektu tj. od 01.03.2011 r. do 30.06.2013 r. 120 firm może bezpłatnie skorzystać z usługi, otrzymując zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis.

Aby skorzystać z usługi AMMF należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.ammf.pl wypełnić, podpisać i przesłać do wybranej instytucji realizującej projekt wraz z kserokopią dokumentu rejestrowego (wpis do EDG lub KRS).

Z każdym przedsiębiorstwem prawidłowo zgłoszonym do Projektu skontaktuje się przedstawiciel Instytucji Realizujące Projekt celem podpisania umowy na świadczenie usługi proinnowacyjnej w ramach Projektu.

KONSORCJUM PROJEKTU TWORZĄ:

Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A. e-mail: [email protected]
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. e-mail: [email protected]
Gmina Kielce / Kielecki Park Technologiczny e-mail: [email protected]

KONTAKT:

Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A. Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Astrów 10, 40-045 Katowice tel.: 32 730 48 33, tel. kom.: +48 662 115 304 e-mail: [email protected]



Projekt i kampania promocyjna współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.