Bunny United

Opis projektu: Oferujemy usługę stworzenia działu marketingu na zasadzie klocków lego. Budujemy zespół na podstawie celów i potrzebnych kompetencji do ich osiągnięcia. Nasza oferta jest przeznaczona dla małych firm, które dysponują niewielkim budżetem na działania marketingowe. Możemy pochwalić się dobrymi osiągami, ponieważ nasze procesy są zoptymalizowane. Korzystamy z zasad synergii, a do realizacji powierzonych nam zadań wykorzystujemy tylko takie zasoby, jakie są w danej chwili potrzebne, co jest z korzyścią dla portfela naszego klienta. Chcemy być Ikeą na rynku kreatywności. Wiemy która połowa kasy wydana na marketing się zwraca!

Skąd pomysł: Potrzebowaliśmy czegoś świeżego na rynku promocji i reklamy. Zauważyliśmy, że dobry marketing liczony jest tylko w dużej skali, a jeśli już małe firmy przeznaczają jakieś pieniądze na ten cel, to zazwyczaj palą je bez efektów. Rozebraliśmy branżunię na części pierwsze i dostrzegliśmy lukę pomiędzy agencją a studiem reklamowym. To co udało nam się dostrzec, gwarantuje małym firmom jakość profesjonalnej obsługi i jednocześnie realną cenę za projekt. Postawiliśmy na optymalizację i sprawdzone modele rozliczeniowe, które stosują np. telefonie komórkowe. Używasz to płacisz, a w abonamencie taniej. Proste.

Dla kogo: Nasz model sprawdza się w małych firmach które potrzebują komunikować swoją wartość. Wszystkie firmy które nie wytworzyły działu marketingowego albo takie w których marketingiem zajmuje się właściciel albo osoba oddelegowana, ale nie jest to jej główny obowiązek.

Finansowanie: Finansujemy to z własnej kieszeni, a także z bieżących projektów.

Model biznesowy: Abonament miesięczny.

Pomysłodawcy projektu: Maciej Wójcik

Maciej Wójcik: współzałożyciel i prezes Horizon Lab (www.horizonlab.pl), współzałożyciel i prezes Bunny United (www.bunnyunited.com), założyciel i prezes G&W Consulting (www.gwcg.pl); niezłomny przedsiębiorca, zagorzały futurysta, weekendowy żeglarz, nałogowy podróżnik, mąż na usługach obieżyświata, ojciec dwójki małych globtroterów; były student prawa (Uniwersytet Szczeciński), były student zarządzania (Uniwersytet Warszawski). Od 2010 roku związany z Bunny United, miejscem które, pod jego przewodnictwem, ewoluowało z agencji reklamowej/ software house-u w pionierską usługę opartą o outsourcowanie projektów. Miejsce bezwzględnie innowacyjne, czerpiące z najnowższych rozwiązań IT (na poziomie globalnym), będące inspiracją dla kierunków rozwoju branży. Alumn Global Management Challenge, doświadczony niepowodzeniem niejednej inicjatywy, dotknięty upadkiem niejednej firmy; uparcie dąży do realizacji swoich przedsięwzięć.

Patryk Cieśluk

Kiedy w Tim Berners-Lee stworzył pierwszą stronę www (info.cern.ch) Patryk w wieku 12 lat programował wizualizacje podstawowych wzorów fizycznych.
Przez kolejne lata projektował programy, programował i promował je na różnych wydarzeniach IT. Patryk w rozwoju zawodowym postawił na branżę IT oraz Marketing. Umiejętnie wiążąc ze sobą te dwa czynniki Patryk posiadł wiedzę, dzięki której może nadzorować wytworzenie aplikacji o wysokiej jakości i właściwym przekazem marketingowym trafiającym do grupy docelowej.
W 2012 roku Patryk prowadził zespół tworzący pierwszego na świecie groupona dla Designerów i Developerów w studiu Picco, później The Woolly. W tym samym studiu tworzone były 2 aplikacje – Puzzle oraz Gamebox dla systemu iOS.
Od 2012 Patryk prowadzi projekty i usprawnia procesy w bunnyunited.com.

Marcin Milke

Przedsiębiorca od 2007 roku. Zdobył „Paszport do przedsiębiorczości”. Dokument przyznany przez komisję kwalifikacyjną na podstawie przedłożonego biznesplanu dla przyszłej działalności. Projekt był realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w ramach inicjatywy Wspólnotowej Interreg IIIA przy współpracy z Departamentem Loary Atlantyckiej. Wprowadził do Polski technologię druku cyfrowego na bawełnie jako innowację na rynku oraz obsługiwał sklepy internetowe Skra Bełchatów i Henryka Sawki. Innowacja tej obsługi polegała na braku konieczności magazynowania gotowych wzorów. Produkcja odbywała się w trybie obsługi bieżących zamówień. W przypadku Henryka Sawki sklep obsługiwał tysiące wzorów. Od 2010 r. realizował projekty IT na własnej działalności gospodarczej, budując autorskie systemy CMS, e-commerce oraz ERP. Od 2012 realizuje z powodzeniem projekt marketingowy kierowany do małych firm i buduje outsourcingowe działy marketingowe. Swoją działalnością był związany z projektami sprzedaży na globalnym rynku internetowym, był zaangażowany w produkcję gier i aplikacji.

Konkurencja: Jesteśmy na wczesnym etapie rozwoju i działamy tylko w Polsce. Nie widzimy bezpośrednich konkurentów. Co prawda hasło Outsourcing marketingu od jakiegoś czasu już się pojawia, ale tylko z ciekawej idei. My mamy już 4 lata testów za sobą i solidny system rozliczeniowy.

Globalnie czy lokalnie: Jesteśmy na wczesnym etapie rozwoju i działamy tylko w Polsce. Do tego, żeby ruszyć w świat potrzeba nam nowych kompetencji i worka pieniędzy. Myślimy globalnie. Na całym świecie nie ma marketingowego McDonald’s.

Najbliższe cele: Chcemy przyciągnąć do naszego stada jak najwięcej kompetencji. Naszym paliwem są młodzi ludzie, którzy są ciekawi świata. Chcemy stworzyć godne warunki pracy i zapewnić możliwość rozwoju. Nastawiamy się na „millenialsów”, bo to właśnie ta grupa różni się wartościami od tzw. „starej gwardii”, dzięki czemu przejmuje pałeczkę lidera i kształtuje trendy. Nie potrzebujemy pieniędzy, tylko świetnych kompetencji do skalowania biznesu i ekspansji na inne rynki. Przyjmiemy z otwartymi ramionami każdego króliczka, który optymalizuje, usprawnia i ulepsza.

Bunny United

Dodaj start-up


Komentarze

Dodaj komentarz

*
*