Opis projektu: DogoMarket sklep dla kochających psy. Sklep działa od klku miesięcy
Branża / kategoria: commerce
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Z pasji oraz miłości do psów. Brakowało na rynku sklepu który specjalizowałby się w akcesoriach dla psów.
Dla kogo: Klient indywidualny posiadacz psa, hodowcy psów, lecznice weterynaryjne.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Katarzyna Kowalska – hodowca psów rasy labrador
Dariusz Kowalski – marketing interentowy to moja pasja
Konkurencja: https://www.e-legowisko.pl
https://www.naszezoo.pl
Rynki: Polska
Najbliższe cele: wprowadzenie na rynek własnej marki dogo, legowisk i posłań dla psów
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)