MamBiznes.pl

Duer.pl

Pobieranie danych ...

Opis projektu: Serwis internetowy Duer.pl to miejsce, gdzie można szybko i wygodnie zamówić zweryfikowanego, godnego zaufania fachowca – elektryka, hydraulika, złotą rączkę, ślusarza, itd. Innymi słowy jest to marketplace łączący gospodarstwa domowe ze sprawdzonymi specjalistami.
Duer posiada również value proposition dla B2B – świadczymy kompleksową obsługę techniczną („usterkowo-remontową”) obiektów takich jak lokale usługowe, biura, spółdzielnie mieszkaniowe.
Aktualnie na naszej platformie działa około 50 Duerów, zrealizowaliśmy kilkaset zleceń od klientów indywidualnych, a także ponad 50 zleceń od klientów firmowych, z którymi nawiązaliśmy trwałą współpracę biznesową.

Branża / kategoria: inne, nieruchomości

Rok powstania: 2017

Skąd pomysł: Pomysł narodził się głownie z własnego doświadczenia. Zespół Duera wielokrotnie był rozczarowany nieefektywnością procesu szukania fachowca i co gorsza, jakością pracy wykonawcy. Podobne przeżycia mieli także inni Warszawiacy, czemu dawali upust na social media. Duer ma zmieniać podejście ludzi do procesu zajmowania się awariami , zarówno tymi domowymi jak i służbowymi.

Dla kogo: W ramach B2C grupą docelową są defacto wszyscy Warszawiacy, z naciskiem na grupę wiekową 25-45 (młodzi, ale już zarabiający, biegli w Internecie), mający: nagłą awarię wymagającą interwencji fachowca, zaległą usterkę do naprawy, planujący remont lub wykończenie mieszkania / domu, itp. Ich oczekiwania to możliwość zamówienia fachowca w nowoczesny sposób (bez konieczności pytania znajomych o polecania, wykonywania wielu telefonów), możliwość poznania oferty / fachowca jeszcze przed decyzją o realizacji, gwarancja jakości i uczciwości. Szacunkowa liczba potencjalnych klientów to ~450 tys. (w samej Warszawie).
W ramach B2B kluczowe targety to: office managerowie, zarządcy najmem, właściciele lokali usługowych. Ich oczekiwania to minimalizacja czasu i nerwów spędzonych na zarządzaniu naprawami, pracami remontowymi, wykończeniowymi, itd. Duer wyręcza ich w tych zadaniach. Szacunkowa liczba potencjalnych klientów to ~20 tys. (w samej Warszawie).

Finansowanie: środki własne

Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi

Pomysłodawcy projektu: Natalia – co-founder & CEO – odpowiedzialność za cały projekt, w szczególności za strategię i biznesplan, sprzedaż, aspekty finansowe, prawne oraz PR; doświadczenie – 5 lat w doradztwie strategicznym
Michał – co-fouder – odpowiedzialność za produkt oraz wszelkie aspekty technologiczne; doświadczenie – 15 lat w bankowości internetowej

Konkurencja: Fixly, Naprawek, Sir Local, Oferteo, FachMistrz

Rynki: globalny, Polska

Najbliższe cele: Planujemy przeprowadzenie udanej kampanii reklamowej na faebook’u skierowanej do klientów indywidualnych, co ma zwiększyć liczbę zleceń w serwisie. Poszukujemy także nowych klientów firmowych m. in. wśród restauracji i hoteli.

Zespół: 5-10 pracowników

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Duer.pl

Pobieranie danych ...