Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Firmao.pl

Na rynku pojawiła się właśnie platforma Firmao.pl. Witryna udostępnia swoim klientom zintegrowany pakiet e-usług pozwalających zarządzać przedsiębiorstwem z poziomu przeglądarki internetowej.

„Software as a Service” (SaaS), czyli oprogramowanie udostępniane jako usługa, przewiduje dostęp do potrzebnych aplikacji za pośrednictwem Internetu. Taki system dystrybucji oprogramowania ma szereg zalet.

W pierwszej kolejności: usługi on-line są zdecydowanie tańsze zarówno na etapie zakupu, jak
i eksploatacji. Ma to niebagatelne znaczenie w szczególności dla małych firm, które – wykorzystując oprogramowanie dostarczane w sposób tradycyjny – muszą najpierw kupić program (pierwszy wydatek), później – aby wszyscy pracownicy mieli do niego dostęp – zainstalowanego na serwerze (kolejny wydatek) i – często przy pomocy informatyka (jeszcze jeden wydatek) – skonfigurować dla wszystkich stanowisk.

Chcesz zaprezentować swój projekt użytkownikom MamBiznes.pl w zakładce „Start-up”? Napisz na adres [email protected]

Później przyda się jeszcze administrator, który zadba o bezpieczeństwo pozostawianych na serwerze danych, będzie zajmował się tworzeniem kopii zapasowych na wypadek awarii systemu i dbał o zakup aktualizacji (i znów wydatki!). Do tego dochodzi jeszcze fakt, że różne programy pochodzą często od różnych dostawców, a zatem wymagają tworzenia od początku baz danych i nie są ze sobą kompatybilne (a czas poświęcony duplikacji informacji to w końcu także wydatek).

W przypadku oprogramowania udostępnianego on-line wszelkie kwestie techniczne (także archiwizacja) pozostają po stronie dostawcy; klient musi jedynie zarejestrować firmę i jej pracowników i… można korzystać: program jest gotowy do pracy w kilka sekund, bez względu na system operacyjny czy przeglądarkę, z której korzystamy.

Oprogramowanie dostępne na platformie Firmao jest kompatybilne z najpopularniejszymi systemami operacyjnymi: Windows, Mac i Linux i wymaganiami przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opara, Safari, a poszczególne moduły są powiązane ze sobą, dlatego wszelkie dane są wprowadzane tylko raz.

Firmao.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Klient Firmao od pół roku 11 gru 2018 (10:24)

Firmao ma bardzo słabą obsługę klienta. Komunikacja z nimi jest bardzo często jednostronna. Ty wysyłasz wiadomości i czekasz godzinami a nawet dniami na odpowiedź, a czasami w ogóle nie odpowiadają na ważne kwestie. Tak się zachowują, jakby to był darmowy serwis. Na przykład, po jakimś dopiero czasie okazało się, że ich czat jest tylko do tzw. analityka a nie do człowieka od naprawiania spraw i zgłaszania problemów. Normalne jest u nich nie odbieranie telefonów np. przez DWA DNI (sic!). Po dwóch dniach ktoś pisze maila do Ciebie i jak gdyby nigdy nic się nie stało, odpowiada i to nie na temat. A Ty masz do wystawienia kilka bardzo ważnych faktur, albo w ogóle nie możesz wejść w swój system bo został zablokowany przez jakąś bzdurę, której nie potrafisz naprawić. Mają tylko jeden numer telefonu, który od razu rozpozna Cię jako klienta i będziesz czekać godzinami na odebranie telefonu. Nawet jak zadzwonisz z telefonu dla nich nieznanego, to dodzwonisz się tylko do działu sprzedaży a tam Cię nie przekierują do działu obsługi klienta tylko odbiorą zgłoszenie z informacją, że zaraz ktoś oddzwoni, ale wcale nie oddzwoni bo czekaliśmy cały dzień i nikt nie raczył oddzwonić (a w międzyczasie jest paraliż systemu i firmy z powodu niedziałającego systemu). Zanim podpiszecie z nimi umowę, trzeba wynegocjować różne rozwiązania wcześniej, bo po podpisaniu umowy za większość zmian lub dodatkowych opcji trzeba płacić ekstra. Firamo zachowuje się więc jak monopolista a nie jak partner.