FlashFashion.pl – wszystko co modne
Wybierasz się na zakupy? Jeżeli szukasz czegoś nie tylko ładnego, ale i modnego to odwiedź serwis FlashFashion.pl. Nikt do tej pory nie pokusił się w Polsce o stworzenie alternatywy dla światowych wydawnictw modowych. FlashFashion.pl prezentuje przegląd najnowszych trendów, kolekcji i wydarzeń związanych z modą.
Znajdują się tu portfolia polskich projektantów i najlepszych modelek. Cecha charakterystyczna – duży udział multimediów. „Modę powinno się przede wszystkim oglądać, a nie o niej czytać. Dlatego stawiamy na filmy, videoblogi, zdjęcia. Wiele z nich to nasze własne produkcje.” – mówi redaktor naczelny serwisu, Daniel Kozon. Reporterzy FlashFashion.pl uczestniczą z kamerą w najważniejszych wydarzeniach na polskim rynku mody. Portal relacjonuje i komentuje pokazy, rozmawia z ich twórcami. Znane i cenione osobistości świata glamour opowiadają tu o swoich przygodach z modą, fascynacjach, kreacjach, ulubionych dodatkach.
FlashFashion.pl skierowany jest do szybko rosnącej grupy, która jasno wyraża i świadomie realizuje swoje konsumenckie potrzeby. Do osób, które chcą wiedzieć co jest modne, wybierają rzeczy z najwyższej półki, poszukują wyselekcjonowanych informacji o trendach i wydarzeniach związanych z modą. Tworzą oni społeczność happynomics – ludzi, którzy mimo recesji (albo na przekór niej), stawiają na przyjemność, luksus i konsumpcję dóbr najwyższej klasy. Dla jednych ta ekonomia dobrobytu, glamour i otwarte poszukiwanie przyjemności jest odskocznią od stresującej codzienności, dla innych po prostu stylem życia.
Portal to produkt dla świadomego i wyrobionego konsumenta poszukującego towarów premium. Bazuje wyłącznie na rzetelnych materiałach pochodzących bezpośrednio od najciekawszych i liczących się marek, firm oraz rekomendacjach specjalistów, a nie na plotkach i przypadkowych zdjęciach gwiazd. Twórców portalu interesuje nie tyle ocenianie, co rzetelne przedstawienie najnowszych kolekcji czy portfolio osób zajmujących się modą (projektantów, stylistów, modeli) oraz śledzenie i wyszukiwanie trendów.
FlashFashion.pl tworzy zespół łączący doświadczenie w mediach – w sieci, telewizji i wydawanych w kilkusettysięcznych nakładach pism kolorowych. Celem spotkania tych trzech najpotężniejszych kanałów komunikacji, trzech różnych zasobów wiedzy, stylów pracy i doświadczeń jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym modą przyjemnego korzystania z nowoczesnego, wysokiej jakości produktu. Produktu, którego do tej pory brakowało na polskim rynku nie tylko fashion victims, ale też profesjonalistom i przedstawicielom biznesu.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta
Zjedli jedną literkę w linku do portalu:-) Ale na szczęście przekierowani i tak działa