Funnela.com – prosty CRM

Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych biznesów. Aplikacja wspiera proces budowania relacji z klientem, komunikację oraz pracę grupową wewnątrz firmy. Twórcą Funneli jest poznańska firma True Solutions.

“Obserwując rynek rozwiązań CRM zauważyliśmy brak prostych i łatwych w obsłudze rozwiązań dla małych firm.” – mówi Jacek Wieczorek, współwłaściciel Funnela. “Skupiliśmy się na stworzeniu lekkiego oraz intuicyjnego systemu, który poprawia efektywność pracy i skuteczność działań z klientem.” – dodaje. W skład aplikacji wchodzą cztery zintegrowane moduły: poczta, kontakty, kalendarz oraz listy zadań. Moduły te współpracują ze sobą i potrafią się wzajemnie komunikować. Pozwala to na łączenie informacji w logiczne grupy i umożliwia przykładowo wiązać wiadomości pocztowe z konkretnymi zadaniami do wykonania.

Funnela jest aplikacją sprzedawaną jako usługa dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę WWW (tzw. SaaS – ang. Software as a Service), podobnie jak znany Gmail. “Ten rodzaj świadczenia usług jest bardzo korzystny dla klientów, szczególnie w dobie kryzysu” – przekonuje Jacek Wieczorek. “SaaS pozwala zmniejszyć koszty oraz zwalnia firmy z konieczności utrzymania własnego serwera.” – dodaje. Aplikacja przeznaczona jest dla małych firm, których głównym kanałem komunikacji z klientem jest e-mail. Dzięki wsparciu dla pracy grupowej oraz współdzielenia informacji, Funnela redukuje nadmiarową komunikację wewnątrz firmy oraz poprawia efektywność pracy.

Miesięczne koszty korzystania z usługi zaczynają się od 35 zł netto. “Doskonale rozumiemy potrzeby małych firm i zdajemy sobie sprawę z ich ograniczonego budżetu” – mówi Jacek Wieczorek. “Wysoka cena nie może być przeszkodą dla małych, dynamicznych biznesów” – dodaje.

Zaprezentuj swoją firmę na MamBiznes.pl! Napisz na adres kontakt@mambiznes.pl

Funnela.com

Dodaj start-up


Komentarze

Avatar

qwerty

1 listopada 2010 Odpowiedz

brzmi raczej jak zakład pogrzebowy

Avatar

system ATS

22 września 2014 Odpowiedz

Warto sprawdzić, czy ten crm automatyzuje procesy, ogranicza czas a przez to koszty.
Polecam ciekawy artykuł
https://pozyskajdane.pl/blog/szesc-powodow-dlaczego-warto-korzystac-z-parsera-cv

Avatar

forumiak

8 maja 2019 Odpowiedz

Poczytajcie sobie o Berberis. Aplikacja ma kilka wersji – kwestia dopasowania funkcji pod oczekiwania, ale z tym nie powinniście mieć jakichkolwiek problemów. Wiadomo – jeden potrzebuje prostego magazynu, a inny pełnej gospodarki magazynowej. Jeśli tylko zostanie to we właściwy sposób dobrane, to zauważycie zmianę na lepsze. A jak będzie dalej? To dopiero czas pokaże. Na pewno warunki jak najbardziej są.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*