Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Funnela.com – prosty CRM

Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych biznesów. Aplikacja wspiera proces budowania relacji z klientem, komunikację oraz pracę grupową wewnątrz firmy. Twórcą Funneli jest poznańska firma True Solutions.

“Obserwując rynek rozwiązań CRM zauważyliśmy brak prostych i łatwych w obsłudze rozwiązań dla małych firm.” – mówi Jacek Wieczorek, współwłaściciel Funnela. “Skupiliśmy się na stworzeniu lekkiego oraz intuicyjnego systemu, który poprawia efektywność pracy i skuteczność działań z klientem.” – dodaje. W skład aplikacji wchodzą cztery zintegrowane moduły: poczta, kontakty, kalendarz oraz listy zadań. Moduły te współpracują ze sobą i potrafią się wzajemnie komunikować. Pozwala to na łączenie informacji w logiczne grupy i umożliwia przykładowo wiązać wiadomości pocztowe z konkretnymi zadaniami do wykonania.

Funnela jest aplikacją sprzedawaną jako usługa dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę WWW (tzw. SaaS – ang. Software as a Service), podobnie jak znany Gmail. “Ten rodzaj świadczenia usług jest bardzo korzystny dla klientów, szczególnie w dobie kryzysu” – przekonuje Jacek Wieczorek. “SaaS pozwala zmniejszyć koszty oraz zwalnia firmy z konieczności utrzymania własnego serwera.” – dodaje. Aplikacja przeznaczona jest dla małych firm, których głównym kanałem komunikacji z klientem jest e-mail. Dzięki wsparciu dla pracy grupowej oraz współdzielenia informacji, Funnela redukuje nadmiarową komunikację wewnątrz firmy oraz poprawia efektywność pracy.

Miesięczne koszty korzystania z usługi zaczynają się od 35 zł netto. “Doskonale rozumiemy potrzeby małych firm i zdajemy sobie sprawę z ich ograniczonego budżetu” – mówi Jacek Wieczorek. “Wysoka cena nie może być przeszkodą dla małych, dynamicznych biznesów” – dodaje.

Zaprezentuj swoją firmę na MamBiznes.pl! Napisz na adres [email protected]

Funnela.com

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
forumiak 8 maj 2019 (07:20)

Poczytajcie sobie o Berberis. Aplikacja ma kilka wersji - kwestia dopasowania funkcji pod oczekiwania, ale z tym nie powinniście mieć jakichkolwiek problemów. Wiadomo - jeden potrzebuje prostego magazynu, a inny pełnej gospodarki magazynowej. Jeśli tylko zostanie to we właściwy sposób dobrane, to zauważycie zmianę na lepsze. A jak będzie dalej? To dopiero czas pokaże. Na pewno warunki jak najbardziej są.