Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Fursa.pl – biznes w krajach arabskich

Fursa w języku arabskim oznacza szansę. Stąd też wziął nazwę portal fursa.pl, który ma za zadanie prezentować szerokie spektrum wszelkiego rodzaju możliwości związanych z Polską bezpośrednio przedsiębiorcom z krajów arabskich.

Osiemnaście państw, od Maroka po Oman, to rynek ponad 300 milionów potencjalnych konsumentów, w walce o który Polska okazuje się być daleko za potęgami takimi jak USA, Japonia, Korea czy państwa Unii Europejskiej. Niezagospodarowany potencjał tych rynków jest nadal bardzo duży, co stanowi szansę na zwiększenie udziału polskich produktów i usług w arabskim imporcie, bowiem nie ustępują one dobrom eksportowym wyżej wymienionych państw pod żadnym względem.

Portal powstał z myślą o zintensyfikowaniu wymiany handlowej między Polską, a wspomnianym regionem oraz prezentowaniem Polski jako kraju atrakcyjnego pod względem inwestycyjnym i turystycznym. Portal fursa.pl funkcjonuje w czterech językach: arabskim, francuskim, angielskim oraz polskim. Został podzielony na dwie główne kategorie.

Pierwsza z nich „Z Polski” prezentuje produkty oraz usługi, które firmy chcą eksportować w region krajów arabskich – dotyczy to firm, które dopiero otwierają się na wspomniane rynki, jak i tych, które już z powodzeniem eksportująw tym kierunku i poszukują kolejnych odbiorców. Druga kategoria „W Polsce” jest „niezbędnikiem” dla przedsiębiorców z krajów arabskich zainteresowanych Polską pod kątem biznesowym, inwestycyjnym oraz turystycznym.

Sekcja ta ma na celu informowanie potencjalnych inwestorów arabskich o możliwościach lokowania kapitału na terenie naszego kraju, m.in. poprzez regularne publikacje ogłoszeń o planowanych prywatyzacjach, upublicznieniach akcji spółek, a także okazjach kupna atrakcyjnych nieruchomości, dzieł sztuki, koni.

Ważną funkcją portalu jest eksponowanie najpiękniejszych polskich regionów i miast oraz informowanie o  atrakcjach turystycznych naszego kraju. Na fursa.pl znajdą się oferty najlepszych polskich hoteli, ośrodków SPA, uzdrowisk, a także restauracji, klubów, teatrów. Tym samym portal jest ważnym elementem rozwoju bardzo popularnej na świecie turystyki biznesowej.

Dwunasty października to start portalu w Polsce – mówi Sebastian Kuśmierek, pomysłodawca oraz zarządzający portalem – Ostatni kwartał roku to dla nas czas na poszukiwanie polskich firm, których produkty i usługi są atrakcyjne dla arabskich przedsiębiorców. Od początku roku 2010 oferty właśnie tych firm będziemy prezentować poprzez nasz portal na największych targach oraz wystawach na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej.

Prowadzisz małą firmę i chciałbyś zaprezentować ją użytkownikom MamBiznes.pl? Napisz na adres [email protected]

Bezpośrednia promocja poprzez udział w najważniejszych imprezach wystawienniczych, na którą stawia fursa.pl, ma ogromne znaczenie. Kontakt z potencjalnymi odbiorcami polskich producentów i usługodawców umożliwia zainteresowanie dedykowaną dla nich bazą danych zgromadzoną na portalu. Taki sposób prezentacji ma znaczące przełożenie na efekt biznesowy działań promocyjnych, a zatem stanowi atut o niebagatelnym znaczeniu. Fursa.pl nie jest pośrednikiem handlowym w transakcjach firm prezentujących się na portalu.

Fursa.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.