Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Kadromierz

Opis projektu: Kadromierz to platforma do zarządzania czasem pracy online, która usprawnia procesy planowania, kontroli i rozliczania czasu pracy. Jest to szereg korzyści zarówno dla pracodawcy i managera, ale również pracownika firmy. System to znacząco oszczędność czasu poświęconego na planowanie harmonogramu pracy oraz raportowanie przepracowanych godzin pracownika. Jest to również wygodny kanał do komunikacji pracownikkierownik, który pozwala na zebranie dyspozycyjności czy zasugerowanie zmian w harmonogramie. Kadromierz to również prosty system Rejestracji czasu pracy, który wyeliminuje spóźnienia w pracy i da Ci wgląd w czasie rzeczywistym do aktualnej listy obecności pracowników.

Skąd pomysł: Za czasów studenckich wraz z moim obecnym wspólnikiem na okres wakacyjny wyjeżdżaliśmy do pracy do Norwegii i Australii. Pracując w gastronomii nie raz spotykaliśmy się z aplikacjami z segmentu employee schedulling & time tracking. Mieliśmy okazję przyjrzeć się tej aplikacji zarówno ze strony pracownika, jak i panelu kierownika. Nigdy wcześniej w Polsce nie spotkaliśmy się z takim rozwiązaniem, jednocześnie byliśmy świadomi, że 2012 rok to nie był odpowiedni czas na tego typu rozwiązania u nas w kraju.

Kontynuując studia, ja próbowałem swoich sił w projektach startupowych, a mój wspólnik otworzył własny koncept gastronomiczny. Wówczas to on był odpowiedzialny za planowanie harmonogramu i podliczenie godzin pracy pracowników, co przysparzało mu sporo dodatkowej i nużącej pracy. Jego firma dynamicznie się rozwijała, a żadna z Polskich firm nie oferowała tego typu rozwiązania dla małych i średnich firm. Pewnego dnia zadzwonił do mnie i zaproponował, żeby stworzyć prostą aplikację do Rejestracji Czasu Pracy, która pozwoli wyeliminować spóźnienia pracowników oraz automatycznie zliczy wynagrodzenie pracownika na podstawie przepracowanych godzin.

Dla kogo: Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w których występuje rotacja czasu/miejsc pracy lub występuje potrzeba rejestrowania godzin wejścia/wyjścia pracowników. System jest wykorzystywane w branżach jak: sprzedaż detaliczna, gastronomia, hotelarstwo, firmy produkcyjne, firmy usługowe, transport czy urzędy i instytucje.

Finansowanie: Środki własne oraz prywatny inwestor

Model biznesowy: Sprzedaż oprogramowania w modelu SaaS

Pomysłodawcy projektu: Radosław Głowaty
Oskar Paolini
Piotr Staszczyński

Konkurencja: Serwisy oferujące employee scheduling i time tracking online

Globalnie czy lokalnie: Obecnie skupiamy się na rynku Polskim, ale w niedalekiej przyszłości chcemy zaistnieć na rynkach zagranicznych.

Najbliższe cele: Wejście na rynki zagraniczne

Kadromierz

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.