Liderin – agencja infobrokerska
Agencja infobrokerska Liderin zajmuje się profesjonalnym wyszukiwaniem, weryfikacją oraz dokonywaniem analiz metodycznych i merytorycznych wszelkich informacji z każdej dziedziny życia. Są to informacje zdobyte w sposób legalny z zachowaniem wszelkich zasad dyskrecji. Przed każdym zadaniem dokonujemy analizy zlecenia, ustalamy taktykę dotarcia do właściwych informacji, założenia, czas i koszt.
Zapewniamy całkowitą anonimowość i poufność. Dane klienta, nie są udostępniane, na żadnym etapie realizowania zlecenia, natomiast po jego zakończeniu ,mogą zostać trwale usunięte. Zlecenie może mieć dowolny charakter, może dotyczyć wyszukania biletu na samolot, jakiegoś pliku: dokumentu, grafiki, filmu w Internecie, najtańszego towaru z zapleczem spedycyjnym, biletu do kina, bądź jakiejś usługi itd., itp.
Rodzaj zlecenia zależy w pełni od wyobraźni zleceniodawcy. Rozwiązujemy nie tylko problemy firm, lecz również indywidualne. Kontaktujemy się z tysiącami firm, precyzyjnie przeszukujemy internet, wykonujemy setki telefonów, aby znaleźć odpowiednie produkty spełniające określone kryteria, nierzadko wraz z zapleczem spedycyjnym.
Ofertę kierujemy w równym stopniu do osób indywidualnych, firm oraz instytucji. Do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny. Korzystamy z usług i wiedzy najwyższej klasy specjalistów oraz konsultantów, co daje nam pewność , że informacja jest najwyższej jakości. W momencie zgromadzenia przeanalizowanych, pełnowartościowych informacji, zweryfikowanych pod kątem merytorycznym, w określonym terminie przekazujemy klientowi w preferowany dla niego sposób. Każda wyjściowa informacja jest akredytowana przez Agencję którą kierujemy…
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta
A mi się strona bardzo podoba, tylko może czcionka mogła by być inna :-)
Ale generalnie Git