Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Locome.pl – lokalizacja dla biznesu

Firma LocoZone opracowała technologię lokalizacyjną na urządzenia mobilne o nazwie Locome.pl. Najważniejsze jest to, że może ją zintegrować w modelu B2B większość małych i dużych firm w tani i przystępny sposób.

Platforma LocoMe (www.locome.pl) posiada dwie kluczowe funkcje, które wyróżniają to rozwiązanie spośród innych na świecie. Pierwszą z nich jest „wysyłanie w obszar” treści, do osób w danej lokalizacji, które otrzymują informację na podstawie wcześniej określonego profilu zainteresowań.

Jak wysyłanie wiadomości wygląda w praktyce. Właściciel sklepu komputerowego chce poinformować o promocji na swoje produkty. Wysyła wiadomość do osób będących w promieniu 2 km od Politechniki (nie musi ich znać). Odbiorą ją jedynie te osoby, które zaznaczyły w profilu, że są zainteresowane zakupem sprzętu komputerowego.

Drugą wartą zauważenia funkcją jest „teraz w okolicy”. Wystarczy zainstalować na telefonie dedykowaną aplikację mobilną, która automatycznie będzie sprawdzać lokalizację oraz informować o nowych zdarzeniach w okolicy. Autorska aplikacja na urządzenia mobilne automatycznie ustala położenie, dzięki sygnałowi GPS, lub BTS (nadajniki operatorów komórkowych).

Przykładowo, Jan Nowak często chodzi na koncerty, ale nie ma czasu ciągle sprawdzać nowych informacji na ten temat. Chciałby być informowany o imprezach muzycznych, nieważne w jakim mieście się znajduje. Ustawia w profilu, że interesują go te informacje i od tego momentu aplikacja na jego telefonie informuje go automatycznie o nowych koncertach.

Z systemu można korzystać również na komputerach stacjonarnych i laptopach (poprzez stronę www lub mobilną), ustawiając lokalizację ręcznie.

Rolą LocoZone jest adaptacja autorskiej technologii do konkretnej działalności i potrzeb klienta biznesowego, pod jego własną marką lub marką LocoMe. W ten sposób klient wzbogaca własne usługi, oferując swoim użytkownikom nowe możliwości. Spółka adresuje rozwiązanie do firm telekomunikacyjnych, instytucji publicznych, podmiotów z obszaru marketingu i reklamy, portali, serwisów zakupowych, społecznościowych i randkowych.

Taka formuła modelu B2B2C gwarantuje niskie koszty integracji technologii, niewielkie ryzyko inwestycyjne oraz możliwość generowania przychodów z dodatkowego źródła. Klient tym samym otrzymuje zaawansowaną technologię przy niskich barierach wejścia.

www.locome.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.