Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Luxlife.pl – dostępne dla wybranych

Luxlife.pl to serwis w całości poświęcony produktom z kategorii dóbr luksusowych, bez których życie wybranej grupy społecznej byłoby szalenie nudne. W serwisie znajdziemy recenzje produktów czołowych marek, takich jak Aston Martin, Rolex, Swarovski czy domów mody Louis Vuitton, Dior i wielu innych.

Pośród recenzji znaleźć możemy także wyselekcjonowane materiały wideo, prezentujące najnowsze kolekcje projektantów, luksusowe samochody czy też wnętrza ekskluzywnych apartamentów. A wszystko to ubrane w przejrzysty i intuicyjny layout serwisu.

Naszym celem jest zaspokajanie potrzeby informacyjnej, specyficznej w naszym kraju grupy docelowej. Biorąc pod uwagę ograniczony czas wolny naszych użytkowników, postanowiliśmy publikować tylko najważniejsze informacje na temat produktów. Skondensowana forma informacji uzupełniona wysokiej jakości zdjęciami okazała się strzałem w dziesiątkę. Bounce rate na poziomie 30% skutecznie to potwierdza – mówi Grzegorz Rusiecki, wydawca serwisu.

Nad rozwojem Luxlife.pl pracuje aktualnie 4-osobowy zespół, który do końca roku zostanie powiększony o dwóch kolejnych redaktorów. W pierwszym miesiącu działalności, serwis zanotował prawie 15 tysięcy unikalnych wizyt, bez udziału jakichkolwiek budżetów reklamowych, utrzymując tendencję wzrostową użytkowników powracających.

Luxlife.pl jest częścią naszej długoterminowej strategii, dotyczącej uzupełniania wciąż występujących w Polskim internecie nisz na rynku dobór luksusowych. Po ekskluzywnym sklepie z cygarami (Kubańskie.pl) planujemy w tym roku uruchomienie dwóch kolejnych sklepów z luksusowymi produktami – dodaje Grzegorz Rusiecki.

Zaprezentuj swoją firmę na MamBiznes.pl! Napisz na adres [email protected]

LuxLife.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Grzesiek 8 lip 2009 (08:50)

Pewnie właściciel się wypowiedział hehe:-) Serwis jakich wiele w internecie. Nie widzę sensu tworzenia kolejnego podobnego.