Luxlife.pl – dostępne dla wybranych
Luxlife.pl to serwis w całości poświęcony produktom z kategorii dóbr luksusowych, bez których życie wybranej grupy społecznej byłoby szalenie nudne. W serwisie znajdziemy recenzje produktów czołowych marek, takich jak Aston Martin, Rolex, Swarovski czy domów mody Louis Vuitton, Dior i wielu innych.
Pośród recenzji znaleźć możemy także wyselekcjonowane materiały wideo, prezentujące najnowsze kolekcje projektantów, luksusowe samochody czy też wnętrza ekskluzywnych apartamentów. A wszystko to ubrane w przejrzysty i intuicyjny layout serwisu.
Naszym celem jest zaspokajanie potrzeby informacyjnej, specyficznej w naszym kraju grupy docelowej. Biorąc pod uwagę ograniczony czas wolny naszych użytkowników, postanowiliśmy publikować tylko najważniejsze informacje na temat produktów. Skondensowana forma informacji uzupełniona wysokiej jakości zdjęciami okazała się strzałem w dziesiątkę. Bounce rate na poziomie 30% skutecznie to potwierdza – mówi Grzegorz Rusiecki, wydawca serwisu.
Nad rozwojem Luxlife.pl pracuje aktualnie 4-osobowy zespół, który do końca roku zostanie powiększony o dwóch kolejnych redaktorów. W pierwszym miesiącu działalności, serwis zanotował prawie 15 tysięcy unikalnych wizyt, bez udziału jakichkolwiek budżetów reklamowych, utrzymując tendencję wzrostową użytkowników powracających.
Luxlife.pl jest częścią naszej długoterminowej strategii, dotyczącej uzupełniania wciąż występujących w Polskim internecie nisz na rynku dobór luksusowych. Po ekskluzywnym sklepie z cygarami (Kubańskie.pl) planujemy w tym roku uruchomienie dwóch kolejnych sklepów z luksusowymi produktami – dodaje Grzegorz Rusiecki.
Zaprezentuj swoją firmę na MamBiznes.pl! Napisz na adres [email protected]
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
Pewnie właściciel się wypowiedział hehe:-) Serwis jakich wiele w internecie. Nie widzę sensu tworzenia kolejnego podobnego.