Opis projektu: Salon pielęgnacji psów. Właścicielka Karolina Mroczek przeszła niezbędne szkolenia zakończone certyfikacją, odbyła niezbędne praktyki i uczestniczyła w profesjonalnych seminariach. Powstał biznes plan. Został wynajęty lokal przy Alei Jana Pawła II 68 w Warszawie, który został wyremontowany i urządzony. Został zakupiony niezbędny sprzęt. Została zaprojektowana identyfikacja wizualna, zbudowana strona internetowa http://malowanypies.pl. W kolejnym kroku ruszyła kampania reklamowa.
Branża / kategoria: inne
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Idea porzucenia korporacji i rozpoczęcie działań w zakresie pasji i hobby.
Dla kogo: Pierwszy etap punkt usługowy: Właściciele psów z Warszawskiego Śródmieścia dla punktu groomerskiego przy Alei Jana PAwła II 68.
Drugi etap e-commerce: Właściciele psów korzystający z internetu.
Trzeci etap szkolenia groomerskie: osoby zainteresowane zyskaniem umiejętności groomerskich z województwa mazowieckiego.
Czwarty etap sprzedaż franczyzy i rozwój sieci salonów w Polsce: osoby po kursach groomerskich lub aktywni biznesowo inwestorzy w Polsce i na świecie.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Karolina Mroczek social media manager obecnie właściciel salonu groomerskiego Malowany Pies
Konrad Mroczek właściciel agencji reklamowej
Konkurencja: Salony groomerskie w okolicy Śródmieścia w Warszawie
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Pierwszy etap punkt usługowy: pełny rozruch do końca 2018
Drugi etap e-commerce: uruchomienie ww wrześniu 2018
Trzeci etap szkolenia groomerskie: czerwiec 2019
Czwarty etap sprzedaż franczyzy i rozwój sieci salonów w Polsce: Polska drugi salon do końca 2019, kolejny pół roku później, po 5 w Polsce kolejny za granicami.
Zespół: 1 pracownik
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)