Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Megamarka.pl – zbuduj swoją markę

Megamarka.pl to serwis pozwala budować wiarygodność marki poprzez subiektywne oceny kontrahentów. Miejsce gdzie znajdziesz firmy godne zaufania. Czy jako firma chcesz się uwiarygodnić w oczach swoich kontrahentów, klientów i przyszłych pracowników? Możesz to zrobić dzięki ocenom i referencjom na naszym portalu.

Rejestrując się w MegaMarka.pl poddajesz się ocenie swoich kontrahentów, klientów i pracowników. Sam również dokonujesz ocen. Oceny firm są wiarygodne – aby móc zarejestrować firmę należy przesłać dokument regon – co uniemożliwia fikcyjne rejestracje. Aby opinie nie były ogólne i nijakie, firmę można oceniać pod różnym kątem odpowiadając na 3 pytania i dodatkowo komentując swoje odpowiedzi.

Ideą MegaMarka.pl jest budowanie pozytywnego wizerunku firm. Dlatego też jeśli otrzymasz negatywną ocenę od kontrahenta lub klienta możesz ją negocjować z wystawiającym. Podczas negocjacji opinia nie jest upubliczniana. Daje Ci to szansę na poprawienie swoich stosunków lub też wymuszenie współpracy z innym podmiotem, któremu to Ty wystawisz ocenę.

Opinie negatywne od osób i firm, których nie udało Ci się przekonać do zmiany zdania możesz odrzucić – zwiększa to kolumnę odrzuconych ocen Twojej firmy, co zmniejsza Twoją wiarygodność, ale daje Ci wolność wyboru. Zastanów się więc dobrze czy nie lepiej przyznać się do błędu i w komentarzu oceny (gdyż do każdej opinii i odpowiedzi na pytania możesz dodać swój komentarz) wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Dla kogo korzyści?

Dla firm – budują swój pozytywny wizerunek i poprawiają kontakty z klientami.

Dla osób fizycznych – od teraz możesz łatwo zweryfikować czy firma jest godna zaufania.

Megamarka.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Def 8 sty 2009 (00:40)

pomysł przeciętny. Niezapominajmy o tym że konkurencja lubi robić sobie sabotaż w internecie. Jest to bardzo powszechne zjawisko szczególnie w firmach specjalizujących sie w akwizycji