ModnyBrzuszek.pl
Sklep internetowy modny brzuszek.pl powstał z potrzeby zakupu produktów, których nie można było kupić w sklepach. Okazało się, że potrzeba jest, po raz kolejny, matką wynalazków. Co prawda sklep internetowy to nie wynalazek, ale dla nas to świetny pomysł na własny biznes.
Z dnia na dzień postanowiliśmy razem z żoną o uruchomieniu własnego biznesu. Szukaliśmy pomysłu, który mógłby stać się naszym rodzinnym biznesem. Postanowiliśmy zająć się sprzedażą odzieży oraz akcesoriów dla przyszłych i obecnych mam. Pomysł na nazwę był i jest trafiony w 100%, a zaproponowany został przez Annę Liegmann.
Główny celem sklepu jest sprzedaż produktów związanych z czasem ciąży oraz porodem, ale także okresem po urodzeniu dziecka. Od samego początku postawiliśmy na wysoką jakość obsługi Klienta, szybką wysyłkę oraz najwyżej klasy produkty ale w różnych grupach cenowych. Zdecydowaliśmy się na profesjonalną grafikę, przygotowaną przez firmę xhorizons.com, która przygotowała już wiele ciekawych stron internetowych dla największych polskich firm.
Prowadzisz małą firmę i chciałbyś zaprezentować ją użytkownikom MamBiznes.pl? Napisz na adres [email protected]
Wyjątkowa oferta, która każdego dnia wzbogacana jest o kolejne produkty staje się dla mam, ciekawym miejscem zakupów. Współpracujemy z największymi dostawcami i producentami odzieży, bielizny oraz akcesoriów dla mam. Każdego dnia prowadzimy rozmowy mające na celu poszerzenie naszej oferty.
Zdecydowanie największy nacisk postawiliśmy na prowadzenie sprzedaży zgodnie z wszelkimi zasadami dobrych praktyk sprzedaży internetowej, ale przede wszystkim sprzedaży prowadzonej w oparciu o przepisy prawa polskiego oraz unijnego. Dowodem na wprowadzenie tych ważnych procedur jest uzyskanie przez www.modnybrzuszek.pl certyfikatu Euro-Label.
Certyfikat dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym „E-COMMERCE ILiM CERTYFIKAT” jest potwierdzeniem tego, że sklep pomyślnie przeszedł proces certyfikacji i autoryzacji, w związku z czym może na swojej stronie umieszczać symbol jakości.
Sklep uruchomiliśmy w czerwcu 2009 roku a już jesteśmy rozpoznawani i chętnie polecani przez nasze Klientki. Rosnąca ilość zamówień pokazuje nam, że podjęliśmy bardzo dobrą decyzję. Nie chcemy jednak poprzestać na tym jednym pomyśle. Już niebawem światło dzienne ujrzą 3 nasze nowe kolejne pomysły, które są bezpośrednio związane z prowadzoną przez nas działalnością.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło