Motonegocjator.pl – nowe jakośc w sposobie zakupu auta
Opis projektu: Motonegocjator.pl działa na zasadzie wielomarkowego wirtualnego salonu sprzedaży aut nowych w Polsce. Nie nazwałbym nas jednak pośrednikami a bardziej firmą doradczą oferującą klientom dostęp do intuicyjnego i interaktywnego serwisu internetowego celem porównania aktualnych ofert od dilerów z całej Polski, bez wychodzenia z domu, bez negocjacji, w ciągu max 96h oraz bezpłatnie.
Innymi słowy, dostarczamy czytelnych ofert pomagających podjąć właściwa decyzje, by ograniczyć ilość wizyt w salonach sprzedaży i skrócić czas oczekiwania na nowe auto.
Branża / kategoria: motoryzacja
Rok powstania: 2017
Skąd pomysł: Założyciel i pomysłodawca firmy jest pasjonatem motoryzacji, związanym z ta branżą od wielu lat.
Monitorując trendy na rynkach motoryzacyjnych Europy Zachodnie, dotyczące głównie zmiany zachowania oraz wzrostu świadomości potencjalnych klientów, postanowił zgłębić temat w odniesieniu do rynku krajowego. Okazało się, że co prawda istnieją różnego rodzaju platformy łączące klientów bezpośrednio z usługodawcami, niemniej jednak ich model biznesowy, oraz zakres oferowanych usług zdecydowanie się różni. Na bazie jego doświadczeń , obserwacji oraz adaptacji modelu biznesowego z krajów Europy Zachodniej powstał pomysł na motonegocjator.pl
Dla kogo: K+K Sp. z o.o – spółka zarządzająca portalem Motonegocjator.pl kooperuje wyłącznie z autoryzowanymi salonami sprzedaży, co daje gwarancje bezpiecznego zakupu oraz dostęp do szerokiej oferty finansowania (gotówka, leasing, kredyt) i promocji dilerów.
Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz firm z segmentu SOHO.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: inne
Pomysłodawcy projektu: Twórcy projektu posiadają wieloletnie doświadczanie z szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej zdobyte na rynku krajowym, jak również międzynarodowym.
Konkurencja: Istnieje kilka firm działających na rynku krajowym, z tymże w nieco innym modelu biznesowym lub oferujące różny zakres usług . Kibicujemy każdej z nich, gdyż dzięki zdrowej konkurencji możemy nieustannie podnosić jakość naszych usług.
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Do końca 2018 roku chcemy poszerzyć nasza ofertę o kolejne marki aut i sposoby finansowania,
wzmacniając jednocześnie dział handlowy oraz obsługi klienta.
Zespół: 5-10 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rynek start-upowy powoli zaczyna odczuwać spowolnienie
-
Finansowy zastrzyk dla początkujących start-upów od UE. W drugim kwartale ’23 ruszą pierwsze konkursy
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Startup Poland bada polskie startupy. Wypełnij ankietę