OpenSpot
Opis projektu: OpenSpot to kanał komunikacji dzięki któremu skontaktujesz się z konsumentem. Usługa daje możliwość podążania za klientem i pozostania z nim w kontakcie. Po opuszczeniu przez klienta lokalu, wyświetlisz mu dowolne reklamy, poinformujesz o promocji lub zaprosisz do ponownego skorzystania z oferowanych usług.
Branża / kategoria: informatyka, marketing
Rok powstania: 2016
Skąd pomysł: Pomysł narodził się z prostego przemyślenia, że to właśnie marketing jest kluczowym elementem biznesu, który pozwala pozyskać nowych i zatrzymać obecnych klientów. Nie musi być drogi i skomplikowany, musi jednak być mądry. Ta właśnie idea była zalążkiem stworzenia usługi.
Dla kogo: Odbiorcami usługi OpenSpot są wszystkie firmy, które udostępniają / mają zamiar udostępniać sieć WiFi na obszarze swoich placówek dodatkowo czerpiąc z tego tytułu profity w postaci bezpośredniego kontaktu z klientem.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Dariusz Krupa – doświadczony przedsiębiorca długo związany z branżą telekomunikacyjną.
Rafał Brzeski – student 5 roku logistyki.
Konkurencja: Socialin, justwifi
Rynki: Polska
Najbliższe cele: Nasze cele na najbliższy okres to pozyskanie większej ilości klientów, rozszerzenie działalności, zwiększenie jakości oferowanych usług, poprawa POK.
Zespół: 2-5 pracowników
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki
-
Polacy odkrywają nowy wymiar holografii
-
Jak zaprojektować endorfiny? Ich designerskie projekty podbijają serca fanów nowoczesnych technologii
-
Własny prąd z wiatru? Naukowcy ze Śląska wymyślili małe przydomowe turbiny wiatrowe