Opis projektu: Buduję platformę łączącą rolników z odbiorcami płodów rolnych.
Platforma wystartowała w październiku 2016 roku. W tym momencie skupiam się na pozyskiwaniu ruchu na stronie poprzez kampanię AdWords oraz email marketing. Chciałbym pozyskać inwestora strategicznego do rozwoju biznesu w kraju .
Skąd pomysł: Pomysł stworzenia biznesu narodził się w czasie embarga na płody rolne z krajów UE do Rosji. Rolnicy w kraju stanęli w obliczu problemów ze sprzedażą płodów rolnych. Tworząc platformę chcę zaproponować producentom rolnych nowe rynki zbytu poprzez kontakty zawodowe i swoją profesjonalną wizytówkę .
Dla kogo: Docelowym klientem są rolnicy w kraju i za granicą. Skupiamy się również na pozyskiwaniu firm z branży rolno-spożywczej.
Finansowanie: Środki własne na razie.
Model biznesowy: Model biznesowy opiera się na rozwiązaniach FREEMIUM. Rejestrujący użytkownicy otrzymują bezpłatne konto z którego mogą wystawiać płody rolne oraz nawiązywać relacje. Chcemy zarabiać na kontach PREMIUM ,reklamie oraz płatnych ogłoszeniach rolniczych.
Pomysłodawcy projektu: Twórcą projektu jest Mariusz Dębski , makler giełdowy z doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Rolnictwem zajmuje się od dziecka , współprowadząc rodzinne gospodarstwo rolne .
Konkurencja: W Polsce oraz za granicą nie ma konkurencyjnego projektu.
Globalnie czy lokalnie: Produkt kierujemy na niszowy rynek rolno-spożywczy . Ekspansja zagraniczna jest celem długoterminowym. Widzimy jednakże już teraz konta zagraniczne .
Najbliższe cele: Chcemy pozyskać około 10 tys. aktywnych kont rolniczych oraz 5 tys. kont biznesowych.