Printing-Season – nadruki na odzieży
Opis projektu: Aktualnie koncentrujemy się, na tym aby pozyskiwać nowych klientów oraz potencjalnych partnerów.
Branża / kategoria: inne
Rok powstania: 2011
Skąd pomysł: Pomysł narodził się spontanicznie, gdy chcieliśmy sami zrobić sobie nadruk na koszulce.
Dla kogo: Nasza platforma skierowana jest do wszystkich osób prywatnych oraz firm.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Jacek Wysmyk – inżynier Telekomunikacji, 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i wykonywania nadruków w technologii sitodruku, druku cyfrowego DTG i haftu komputerowego.
Konkurencja: www.ideashirt.pl
www.reflect.pl
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie nowych klientów na rynku polskim i ekspansja na rynek europejski.
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Jakubów (mazowieckie)
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa z grupy Mex Polska. Co warto wiedzieć, jeżeli chcesz otworzyć własny biznes
-
Własny sklep Żabka na wyciągnięcie ręki. Poznaj wymagania, aby zostać franczyzobiorcą znanej marki
-
5 lekcji biznesu z serialu „Sukcesja”. Jak prowadzić firmę do sukcesu
-
Polska branża medtech rośnie w siłę. Rodzime start-upy zaczynają z sukcesami podbijać zagraniczne rynki