Printing-Season – nadruki na odzieży
Opis projektu: Aktualnie koncentrujemy się, na tym aby pozyskiwać nowych klientów oraz potencjalnych partnerów.
Branża / kategoria: inne
Rok powstania: 2011
Skąd pomysł: Pomysł narodził się spontanicznie, gdy chcieliśmy sami zrobić sobie nadruk na koszulce.
Dla kogo: Nasza platforma skierowana jest do wszystkich osób prywatnych oraz firm.
Finansowanie: środki własne
Model biznesowy: sprzedaż produktu lub usługi
Pomysłodawcy projektu: Jacek Wysmyk – inżynier Telekomunikacji, 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i wykonywania nadruków w technologii sitodruku, druku cyfrowego DTG i haftu komputerowego.
Konkurencja: www.ideashirt.pl
www.reflect.pl
Rynki: globalny, Polska
Najbliższe cele: Pozyskanie nowych klientów na rynku polskim i ekspansja na rynek europejski.
Zespół: 10-15 pracowników
Lokalizacja: Jakubów (mazowieckie)
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością