Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Rabatownia.pl – wyszukiwarka rabatów

Kultura rabatów wchodzi do Polski. Strony rabatowe w USA są  dobrze znane a jedną z pierwszych w Polsce jest Rabatownia.pl. Tego typu serwisy to nowo tworzący się segment krajowego internetu i e-handlu po aukcjach, porównywarkach cen, serwisach ogłoszeniowych i sklepach internetowych.

Dla konsumenta, jak najprościej

Użytkownik przegląda oferty i wybiera rabat, który go interesuje. Drukuje go i idzie do sklepu, restauracji czy fryzjera. Na kuponie ma mapkę z dojazdem. Ewentualnie oferta ma link do promocyjnej internetowej oferty. Konsument za nic w serwisie nie płaci, po prostu korzysta, a rejestracja zajmuje dosłownie 10 sekund.

Prostota dla firm: obsługa płatności jak w telefonie na kartę

Serwis Rabatownia.pl działa na prostej zasadzie. Użytkownik drukuje kupony lub klika w linki. Z kuponem może pójść do restauracji po zniżkową ofertę. Linki przekierowują go do stron promocyjnej oferty. Z kolei firmy doładowują swoje konto jak telefon na kartę. Za doładowanie wykupują kupony/przekierowania dla dowolnej liczby ofert na Rabatownia.pl. Oferty z kuponami to rabaty miejskie, a z przekierowaniami (linkami) to rabaty internetowe.

 – Najważniejszy cel Rabatownia.pl to dać internetowe narzędzie zwiększania sprzedaży niewirtualnemu handlowi i usługom – mówi Tomasz Kamiński, wydawca Rabatownia.pl

Efektywność internetu dla miejskich biznesów

Mimo szybkiego rozwoju internetu, nie wszystko można oferować wirtualnie. Restauracje, mechanicy samochodowi, serwis sprzętu, sklepy nie prowadzące sprzedaży w internecie, kina, obiekty sportowe – wszystkie te firmy wymagają od nas odejścia od komputera, by skorzystać z ich oferty.

 – Dajemy tradycyjnym firmom narzędzie zwiększania sprzedaży o efektywności internetu. Do tej pory głównie e-handel miał możliwości płatności za przekierowania, procent od transakcji i inne – twierdzi Kamiński.

Płać  tylko za efekt

 – Płatność za efekt lub inaczej reklamę potwierdzoną oraz silny argument sprzedażowy dla konsumentów w postaci zniżek – to według Kamińskiego klucz do sukcesu Rabatownia.pl. Firmy kupują kupony/przekierowania – płacą tylko za zainteresowanych klinetów. A ofertę zobaczy dużo więcej osób.

 – Możliwość publikowania ofert dowolnego typu to drugi atut projektu – tłumaczy Kamiński.

Rabatownia.pl ma 4 kategorie rabatów – %, PLN, Gratis, HappyHours. Można w nich zaprezentować dowolną ofertę. Na przykład „buty 3za2: trzy pary w cenie dwóch” pojawi się jako „Gratis:3. para butów gratis”.

Kto pierwszy, ten mniej płaci

Jak na rabatownię przystało, serwis sam oferuje promocję – firmy za samą rejestrację do końca października uzyskają darmowe doładowanie konta w wysokości 100zł (odpowiada to 100 kuponom/100 przekierowaniom). Przedsiębiorcy, którzy są za pan brat z internetem, mogą zupełnie samodzielnie reklamować się na portalu. Ci bardziej wygodni mogą po prostu zadzwonić i przekazać informacje, a zespół przygotuje dla nich oferty na stronie.

To dopiero początek

 – Obecnie dostępne opcje to dopiero początek. W pierwszej kolejności dołączone bedą płatności elektroniczne – wyjaśnia stan prac nad serwisem Kamiński. Jednak to szczegóły techniczne tak jak mapki przy rabatach. Rabatownia.pl zapowiada zaś, że e-rabaty to tylko jedna z form zwiększania sprzedaży dla firm, którą będzie oferować portal.

Prowadzisz małą firmę i chciałbyś zaprezentować ją użytkownikom MamBiznes.pl? Napisz na adres [email protected]

Rabatownia.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
remi 9 wrz 2009 (16:06)

ale po co?