Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

TurboEgg.com

Opis projektu: Tworzymy inteligentne produkty z kategorii Internet of Things w technologii Bluetooth Smart wraz z aplikacjami mobilnymi. Aktualnie w ofercie mamy 4 gotowe produkty, które dostępne są na rynku:

– Inteligentne Gniazdko
– Przenośną, mini Stację Pogodową
– Jedyny w Polsce Detektor Emocji (wykrywacz kłamstw)
– Jedyny na świecie (!) mini Wykrywacz Burz

Pracujemy także nad rozwojem i wprowadzeniem do oferty kolejnych produktów – mobilnego urządzenia do monitorowania EKG, termometru Bluetooth, czujnika jakości powietrza i kilku innych.

Skąd pomysł: Pomysł powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie technologią Internet of Things i tworzenia urządzeń, które usprawniają rzeczywistość, wspomagają edukację i rekreację oraz pozwalają kontrolować otaczającą rzeczywistość.

Dla kogo: Działamy na obu płaszczyznach: B2B oraz B2C
Są to przede wszystkim klienci indywidualni, a w zależności od konkretnego produktu z naszej oferty, o różnorodnych zainteresowaniach. Np. w przypadku Stacji Pogodowej lub Wykrywacza Burz – mogą to być osoby lubiące spędzać czas na powietrzu, które chciałyby móc sprawdzać warunki pogodowe i możliwe zagrożenia w swoim otoczeniu.

Jesteśmy w stanie także wyjść naprzeciw potrzebom klientom z branży B2B i realizować konkretne usługi w zakresie tworzenia/modyfikacji naszych rozwiązań.

Finansowanie: Są to środki własne oraz środki z wkładu pochodzącego z funduszu inwestycyjnego Borubar Ventures.

Model biznesowy: Sprzedawać produkty dostępne w ofercie, mieć możliwość tworzenia nowych rozwiązań. Nawiązać ciekawe i rozwojowe współprace z innymi spółkami.

Pomysłodawcy projektu: Grzegorz Błażewicz – Lider praktycznego działania w biznesie z ponad 15-letnim doświadczeniem. Współzałożyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation – przedsiębiorstwa, które w ciągu ostatnich pięciu lat zanotowało wzrost na poziomie 976% co stawia je jako 4 najszybciej rozwijające w Polsce w dziedzinie hi-tech. Swoje doświadczenie zdobywał jako prezes portalu Interia.pl, a także w roli Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.

Konrad Pawlus – Swoją determinacją i doświadczeniem przyczynił się do rozwoju nowych technologii. Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation. Pracował nad unikalnymi na skalę światową rozwiązaniami prognozowania finansowego bazującymi na modelach ekonometrycznych. Odpowiadał za rozwój aplikacji OpSource Cloud™ i rozwiązań billingowych SaaS, a także za rozwój jednego z największych na świecie portali turystycznych – Virtually There.

Tomasz Kalawa – Konsultant, trener biznesu, executive coach. Partner w firmie doradczo-szkoleniowej ProOptima oraz formie doradztwa personalnego Competence Solutions. Swoje doświadczenia zdobywał pracując z menedżerami i zarządami wielu krajowych oraz międzynarodowych firm. Jako doradca brał udział w wielu projektach restrukturyzacyjnych, takich, jak wprowadzanie spółek na giełdę papierów wartościowych, projekty przekształceń własnościowych, restrukturyzacje, venture capital.

Magdalena Dąbrowska – Project Manager w TurboEgg, odpowiedzialna za sprawy projektowe, administracyjne i logistyczne. Swoje doświadczenie rozwija na polu kontaktów B2B i B2C. Dowodem wdrożenia nowatorskiej technologii są dostępne produkty, dodatkowo pracuje nad wprowadzeniem kolejnych pomysłów do oferty. Sprawnie koordynuje prace deweloperów, inżynierów produkcji oraz działu prawnego. Prywatnie wielbicielka rowerowych wycieczek.

Konrad Waktor – Odpowiedzialny za rozwój strategii biznesowo-handlowych i sieci sprzedażowych, współpracuje z dystrybutorami i dostawcami. Obecnie na stanowisku Business Development Manager koordynuje prace naszych działów i ustanawia kierunki rozwoju. Osoba, przy której TurboEgg Storm Detector wysyła powiadomienia o nadchodzącej burzy pomysłów. Prywatnie miłośnik wycieczek górskich.

Konkurencja: Na pewno są to startupy, korzystające z technologii i możliwości jakie daje Internet of Things.
W związku z dużym zainteresowaniem jaki wzbudza oraz szansami jakie daje na rozwój, ciężko wskazać bezpośredniego konkurenta – rynek zmienia się dość dynamicznie, ale na tym etapie każdy jeszcze jest w stanie wypracować swoją pozycję.

Globalnie czy lokalnie: Na ten moment skupiamy się na rynku polskim, jednak w międzyczasie szukamy okazji do wprowadzenia naszych urządzeń na rynki zagraniczne.

Najbliższe cele: Wprowadzić najnowsze projekty do sprzedaży i rozwijać kolejne.

TurboEgg.com

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.