User.com
Opis projektu: User.com to narzędzie do marketingu internetowego które pozwala zrozumieć intencję odwiedzającego witrynę i zautomatyzować wielokanałową komunikację odpowiadającą jego zainteresowaniom.
Jesteśmy na etapie globalnego skalowania sprzedaży. Naszymi klientami są przedsiębiorstwa typu SaaS, Enterprise oraz eCommerce.
Skąd pomysł: Budując globalną inicjatywę open source o nazwie Civil Hub, założyciel i CEO User.com Grzegorz Warzecha musiał poradzić sobie z niezadowalającym poziomem zaangażowania społeczności internetowej.
Stworzył User.com, aby na podstawie śledzenia zachowań użytkowników strony móc zrozumieć ich intencje i skontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu.
Z czasem narodził się pomysł automatyzacji komunikacji i analizy zainteresowań użytkowników. Ogromne zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów rozwiązania doprowadziło do jego komercjalizacji i ekspansji.
Dla kogo: Klienci kategorii Enterprise z branż takich jak: bankowość i finanse, transport, czy consulting.
Sklepy internetowe o ruchu przekraczającym 20.000 odwiedzin miesięcznie.
Rozwinięte rozwiązania kategorii Software as a Service.
Finansowanie: Środki własne
Model biznesowy: Zarabiamy w formule SaaS. Wysokość abonamentu zależna jest od ruchu na stronie klienta.
Pomysłodawcy projektu: Grzegorz Warzecha – CEO, przedsiębiorca z 3 udanymi wyjściami na koncie. Biznesmen z szeroką wiedzą techniczną.
Bartosz Iwańczuk – CTO, architekt oprogramowania który zdobył doświadczenie w budowaniu bezpiecznych i stabilnych systemów w branży medycznej.
Lech Gorlewicz – CMO, Człowiek marketingu z analitycznym podejściem. Jego tłem naukowym są rozwiązania machine learning w analityce internetowej.
Michał Korba – Head of Sales – doświadczony growth hacker i weteran startupowy.
Konkurencja: User.com łączy zalety dwóch kategorii systemów: małych i prostych w użyciu SaaSów i rozbudowanych ale trudnych do wdrożenia systemów korporacyjnych.
SaaS: User.com jest ekwiwalentem połączenia wszystkich tych narzędzi bezblędnym przepływem danych:
– Live chat (komunikacja czat)
– Woopra (analityka internetowa)
– Mailchimp (mailing)
– Pipedrive (CRM)
– Formget (dynamiczne formularze)
– CallPage (call center)
– Autopilot (automatyzacja marketingu)
Drugą kategorią konkurentów są systemy korporacyjne, które są równie kompleksowe, jednak ich wdrożenia trwają długie miesiące, są trudne w użyciu i mało elastyczne.
– Hubspot
– Adobe Marketing Cloud
– Oracle Eloqua
– Active Campaign
– SalesForce Pardot
Globalnie czy lokalnie: Niemal od samego początku działalności około 80% przychodów pochodziło z USA i europy zachodniej.
Najbliższe cele: Osiągnąć $90.000 MRR do końca roku, zbudować powtarzalne procesy sprzedażowe oraz lead generation.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło
-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt