UserEngage

Opis projektu: UserEngage to narzędzie do marketingu internetowego które pozwala zrozumieć intencję odwiedzającego witrynę i zautomatyzować wielokanałową komunikację odpowiadającą jego zainteresowaniom.

Jesteśmy na etapie globalnego skalowania sprzedaży. Naszymi klientami są przedsiębiorstwa typu SaaS, Enterprise oraz eCommerce.

Skąd pomysł: Budując globalną inicjatywę open source o nazwie Civil Hub, założyciel i CEO UserEngage Grzegorz Warzecha musiał poradzić sobie z niezadowalającym poziomem zaangażowania społeczności internetowej.

Stworzył UserEngage, aby na podstawie śledzenia zachowań użytkowników strony móc zrozumieć ich intencje i skontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu.

Z czasem narodził się pomysł automatyzacji komunikacji i analizy zainteresowań użytkowników. Ogromne zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów rozwiązania doprowadziło do jego komercjalizacji i ekspansji.

Dla kogo: Klienci kategorii Enterprise z branż takich jak: bankowość i finanse, transport, czy consulting.

Sklepy internetowe o ruchu przekraczającym 20.000 odwiedzin miesięcznie.

Rozwinięte rozwiązania kategorii Software as a Service.

Finansowanie: Środki własne

Model biznesowy: Zarabiamy w formule SaaS. Wysokość abonamentu zależna jest od ruchu na stronie klienta.

Pomysłodawcy projektu: Grzegorz Warzecha – CEO, przedsiębiorca z 3 udanymi wyjściami na koncie. Biznesmen z szeroką wiedzą techniczną.
Bartosz Iwańczuk – CTO, architekt oprogramowania który zdobył doświadczenie w budowaniu bezpiecznych i stabilnych systemów w branży medycznej.
Lech Gorlewicz – CMO, Człowiek marketingu z analitycznym podejściem. Jego tłem naukowym są rozwiązania machine learning w analityce internetowej.
Michał Korba – Head of Sales – doświadczony growth hacker i weteran startupowy.

Konkurencja: UserEngage łączy zalety twóch kategorii systemów: małych i prostych w użyciu SaaSów i rozbudowanych ale trudnych do wdrożenia systemów korporacyjnych.

SaaS: UserEngage jest ekwiwalentem połączenia wszystkich tych narzędzi bezblędnym przepływem danych:
– Live chat (komunikacja czat)
– Woopra (analityka internetowa)
– Mailchimp (mailing)
– Pipedrive (CRM)
– Formget (dynamiczne formularze)
– CallPage (call center)
– Autopilot (automatyzacja marketingu)

Drugą kategorią konkurentów są systemy korporacyjne, które są równie kompleksowe, jednak ich wdrożenia trwają długie miesiące, są trudne w użyciu i mało elastyczne.
– Hubspot
– Adobe Marketing Cloud
– Oracle Eloqua
– Active Campaign
– SalesForce Pardot

Globalnie czy lokalnie: Niemal od samego początku działalności około 80% przychodów pochodziło z USA i europy zachodniej.

Najbliższe cele: Osiągnąć $90.000 MRR do końca roku, zbudować powtarzalne procesy sprzedażowe oraz lead generation.

UserEngage

Dodaj start-up


Komentarze

Dodaj komentarz

*
*