mfind.pl

Opis projektu: Projekt mfind obejmuje bezpłatną, najdokładniejszą na rynku porównywarkę/kalkulator online ubezpieczeń komunikacyjnych, nieruchomości, zdrowotnych i turystycznych, która nie tylko prezentuje najtańsze oferty, ale również pozwala klientowi wybrać najlepszy dla niego wariant polisy.

W ramach mfind funkcjonuje również Akademia mfind – poradnikowy serwis ubezpieczeniowy, w którym Czytelnik znajdzie praktyczne porady, ciekawostki oraz aktualności ubezpieczeniowe. Połączenie dokładnej porównywarki ubezpieczeń oraz bazy wiedzy ubezpieczeniowej pozwala klientowi wygodnie i świadomie wybrać najkorzystniejszą ofertę.

Skąd pomysł: Impulsem do stworzenia projektu mfind były negatywne doświadczenia z nierzetelnymi agentami ubezpieczeniowymi.

Dla kogo: Oferta mfind skierowana jest do zwyczajnego „Kowalskiego”, który dotychczas kupował polisy ubezpieczeniowe u stacjonarnych agentów – znacznie przy tym przepłacając. U nas jest pewien nie tylko niskiej ceny, ale także niespotykanego nigdzie indziej standardu obsługi i transparentności zawieranej umowy. Pomagamy ludziom, co potwierdza niemal 100% pozytywnych opinii wystawionych nam w serwisie opineo.pl.

Finansowanie: Środki własne zespołu założycielskiego, fundusz VC, prywatni inwestorzy.

Model biznesowy: Jesteśmy rasową multiagencją ubezpieczeniową i zarabiamy na długoterminowych relacjach z naszymi klientami. Jest to układ win-win. My znajdujemy dla klienta ofertę najlepiej dopasowaną do jego potrzeb, a on w zamian otrzymuje najlepszą cenę. Co ważne, nie zarabiamy na sprzedaży leadów i nie przekazujemy danych naszych klientów dalej.

Pomysłodawcy projektu: Twórcami projektu są:

Artur Żuliński, założyciel AB Port, jednej z największych w Polsce multiagencji ubezpieczeniowych, której zaufało ponad 350 tys. klientów.
Bartosz Salwiński, zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń od 1997 roku. W 2002 r. założył AB Port – multiagencję specjalizującą się w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych, uznawaną za jedną z najprężniej działających w Polsce, wielokrotnie nagradzaną i wyróżnianą.
Bartłomiej Roszkowski, doświadczony w branży mediów cyfrowych i nowoczesnych technologii założyciel NetPress Digital i Nexto.pl – lidera sprzedaży książek i prasy elektronicznej, wyróżnionego jako jeden z najlepszych sklepów internetowych w Polsce przez portal Money.pl.

Konkurencja: Naszymi konkurentami są takie firmy, jak Rankomat czy Ubea.

Globalnie czy lokalnie: Tylko w Polsce jest około 10 mln osób, które przepłacają za ubezpieczenia. To właśnie do nich skierowana jest nasza oferta. W dalszej perspektywie rozważamy także działania na rynkach sąsiednich.

Najbliższe cele: Zamierzamy w dalszym ciągu rozwiązywać problemy ubezpieczeniowe Polaków, a także pracować nad zmianą ich mentalności i przyzwyczajeń do kupowania drogich polis u stacjonarnych agentów lub przedłużania już zawartych umów. Udowadniamy, że zakup ubezpieczenia online przy pomocy naszego kalkulatora jest nie tylko wygodniejszy ale także także pozwala na duże oszczędności.

mfind.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*