mfind.pl
Opis projektu: Projekt mfind obejmuje bezpłatną, najdokładniejszą na rynku porównywarkę/kalkulator online ubezpieczeń komunikacyjnych, nieruchomości, zdrowotnych i turystycznych, która nie tylko prezentuje najtańsze oferty, ale również pozwala klientowi wybrać najlepszy dla niego wariant polisy.
W ramach mfind funkcjonuje również Akademia mfind – poradnikowy serwis ubezpieczeniowy, w którym Czytelnik znajdzie praktyczne porady, ciekawostki oraz aktualności ubezpieczeniowe. Połączenie dokładnej porównywarki ubezpieczeń oraz bazy wiedzy ubezpieczeniowej pozwala klientowi wygodnie i świadomie wybrać najkorzystniejszą ofertę.
Skąd pomysł: Impulsem do stworzenia projektu mfind były negatywne doświadczenia z nierzetelnymi agentami ubezpieczeniowymi.
Dla kogo: Oferta mfind skierowana jest do zwyczajnego „Kowalskiego”, który dotychczas kupował polisy ubezpieczeniowe u stacjonarnych agentów – znacznie przy tym przepłacając. U nas jest pewien nie tylko niskiej ceny, ale także niespotykanego nigdzie indziej standardu obsługi i transparentności zawieranej umowy. Pomagamy ludziom, co potwierdza niemal 100% pozytywnych opinii wystawionych nam w serwisie opineo.pl.
Finansowanie: Środki własne zespołu założycielskiego, fundusz VC, prywatni inwestorzy.
Model biznesowy: Jesteśmy rasową multiagencją ubezpieczeniową i zarabiamy na długoterminowych relacjach z naszymi klientami. Jest to układ win-win. My znajdujemy dla klienta ofertę najlepiej dopasowaną do jego potrzeb, a on w zamian otrzymuje najlepszą cenę. Co ważne, nie zarabiamy na sprzedaży leadów i nie przekazujemy danych naszych klientów dalej.
Pomysłodawcy projektu: Twórcami projektu są:
Artur Żuliński, założyciel AB Port, jednej z największych w Polsce multiagencji ubezpieczeniowych, której zaufało ponad 350 tys. klientów.
Bartosz Salwiński, zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń od 1997 roku. W 2002 r. założył AB Port – multiagencję specjalizującą się w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych, uznawaną za jedną z najprężniej działających w Polsce, wielokrotnie nagradzaną i wyróżnianą.
Bartłomiej Roszkowski, doświadczony w branży mediów cyfrowych i nowoczesnych technologii założyciel NetPress Digital i Nexto.pl – lidera sprzedaży książek i prasy elektronicznej, wyróżnionego jako jeden z najlepszych sklepów internetowych w Polsce przez portal Money.pl.
Konkurencja: Naszymi konkurentami są takie firmy, jak Rankomat czy Ubea.
Globalnie czy lokalnie: Tylko w Polsce jest około 10 mln osób, które przepłacają za ubezpieczenia. To właśnie do nich skierowana jest nasza oferta. W dalszej perspektywie rozważamy także działania na rynkach sąsiednich.
Najbliższe cele: Zamierzamy w dalszym ciągu rozwiązywać problemy ubezpieczeniowe Polaków, a także pracować nad zmianą ich mentalności i przyzwyczajeń do kupowania drogich polis u stacjonarnych agentów lub przedłużania już zawartych umów. Udowadniamy, że zakup ubezpieczenia online przy pomocy naszego kalkulatora jest nie tylko wygodniejszy ale także także pozwala na duże oszczędności.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta