Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

13 innowacyjnych pomysłów, które pomogą w prowadzeniu start-upu

Osoba zakładająca własny biznes styka się wieloma problemami od finansów, przez sprzedaż aż po marketing czy rekrutację. Z pomocą przychodzą aplikacje, narzędzia, platformy wspierające prowadzenie własnego biznesu. Coraz częściej to start-upy sprzedają swoje usługi innym start-upom oferując produkty wychodzące na przeciw ich potrzebom i problemom. Portal MamBiznes.pl przeanalizował listę 13 innowacyjnych rozwiązań dla sektora MŚP.

SIMPLYBUILT

Foto: simplybuilt.com

„SimplyBuilt” jest stroną internetową, która pomaga właścicielom małych biznesów w tworzeniu witryn internetowych. Które zresztą są niezbędne w prowadzeniu każdego biznesu. Jest to narzędzie oparte o szablony, które usprawniają proces tworzenia witryn internetowych. Każdy z nich może wybrać dowolny z nich, dopasowany do specyfiki w branży. Nastepnie użytkownicy dodają nazwy domen, zdjęcia, widety i wszelki inne funkcje, które są przydatne w funkcjonowaniu strony internetowej.

CLUSTREE

Jest to system, który umożliwia sprawne zarządzanie kadrami. Francuski start-up stworzył platformę, która motywuje pracowników poprzez promowanie wybranych osób. Zatem jest to bardzo dobry program, który w sposób znaczący ułatwi procesy związane z HR.

NAMEWHALE

Tworzenie nazwy przy rozpoczynaniu przygody z biznesem – może być teraz banalnie proste. Aplikacja Namewhile umożliwia wygenerowanie idealnej nazwy dla naszego biznesu. Oparta jest wpisywane hasła dotyczącego biznesu. Na podstawie właśnie nich tworzona jest unikatowa nazwa firmy.

WOO

Jest platformą rekrutacyjną mającą na celu zwabienie pracowników w przemyśle technologicznym. Ta platforma pomaga łączyć firmy technologiczne z wykwalifikowanymi pracownikami. Jest to szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, gdy na rynku brakuje osób z takim kwalifikacjami.

FYDO

Jest nową aplikacją pomagającą właścicielom małego biznesu zaoferowania idealnych ofert i promocji. Dla wielu początkujący firm najtrudniejszym krokiem jest sprzedaż własnej oferty. Fydo w oparciu o lokalizację, branże i inne czynniki przygotuje specjalne oferty, które w znaczący sposób ułatwiają ten etap.

BAXTER

Analiza działalności, którą prowadzi start-up jest bardzo ważna. To właśnie dzięki niej można dowiedzieć się, które  kroki są dobre, a które złe. Dzięki temu można osiągnąć sukces. Jednak dotychczasowe rozwiązania z reguły są bardzo proste. Niemiecki start-up Baxter rozszerzył funkcje dostępne  w standardowych analizatorach.

TRELLO

Foto: Trello.com


Jest aplikacją która pozwala zarządzać projektem, gdzie wszystkie informacje pojawiają się w czasie rzeczywistym.  Na tej platformie można znaleźć wszystkie informacje dotyczące realizowanego projektu. Jednak największą zaletą jest jej przejrzystość. Wszystko zostało zaprezentowane tak, aby szybko  i bez większych problemów można byłoby znaleźć  to co nas interesuje.

WORLDWIDE101

Foto: Worldwide101.com

Pod tą  nazwą kryje się wirtualny asystent biznesowy, który jest zawsze wstanie być  pomocny. Dzięki niemu można dowiedzieć na bieżąco o wydarzeniach, które się zbliżają, mailach, i wiele innych sprawach. Nowoczesny biznes wymaga od przedsiębiorcy szybkiego działania. Dziś, w dobie bardzo dużej liczby informacji jest to praktycznie niemożliwe, aby samodzielnie to zrealizować. Dlatego tak ważne jest posiadanie takiego asystenta.

Ishippo

Foto: Ishippo.com

Firmy prowadzone  z domu, zyskały nową aplikację, która polepszy kontakt właścicieli z klientami. Aplikacja Ishippo opiera się na logistyce typu peer-to-peer, która umożliwia pełną przejrzystość wśród sprzedawców, spedytorów i nabywców.
Ishippo tworzy unikalny i wydajny ekosystem logistyczny. Umożliwia użytkownikom działanie na znacznie szerszym obszarze geograficznym, niż większość innych start-upów. Co jest bardzo ważne, osoby i firmy, które pracują w branży transportowej lub dostawczej są integralną częścią aplikacji, ponieważ ułatwiają transport.

GETAFOLLOW

Foto: Getafollow.com

Każdy biznes opierający się o Instagram, czyli np. blogi modowe, podróżnicze itp. Wymagają dokonywania analiz aby osiągać jak największą liczbę odwiedzin. Start-up GetaFollow umożliwia monitorowanie konta na Instagramie. Dzięki temu można w prosty sposób sprawdzić jak dana kampania była czytelna . Ponadto pomaga odpowiedzieć na pytanie czy cel który został obrany  jest zgodnie z zainteresowaniami followersów.

FACEME ROOMS

Dzisiaj, współpraca w firmie wymaga stałego kontaktu od wszystkich pracowników. Jednak nie zawsze jest to możliwe, z tego względu, że coraz więcej ludzi pracuje zdalnie. Dlatego powstało FaceMe Rooms stworzonego we współpracy z FaceMe i Samsung. Pozwala na bezpieczne połączenia wideo , zapewniające swobodny przepływ informacji pomiędzy pracownikami.

VINTAGE LOGO CREATION KIT

Pozwala na samordzielne stworzenie logotypu firmy. W ramach tej platformy można znaleźć ponad 240 elementów grafiki, które można wykorzystać przy tworzeniu loga.  Dzięki temu można w łatwy sposób zrealizować to zadanie, które jest obowiązkowym elementem każdego przedsiębiorstwa. Ponadto posiada wiele różnych dodatkowych funkcji, które rozszerzaja możliwości przy tworzeniu grafiki.

BILLY

Jest to aplikacja finansowa, która usprawnia i ułatwia zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Rejestruje wszystkie stałe koszty i przypomina o zbliżających się terminach płatności. Tego typu aplikacje SA bardzo przydatne w zarządzaniu firmą z tego względu, ze liczba kosztów w firmie zazwyczaj jest bardzo duża. Brak przejrzystego zarządzania rachunkami może spowodować opóżnienia w płatności, bądź też utratę informacji np. wobec kogo jesteśmy dłużni. Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
optimusnaczelny 24 paź 2017 (08:59)

Ciekawy, artykuł. O istnieniu wielu narzędzi nie zdawałem sobie nawet sprawy. To może zaproponuję jeszcze coś od siebie. O ile na początkowym etapie, może nie jest to jeszcze tak potrzebne, o tyle w późniejszym, kiedy ilość zadań związanych z obsługą start up jest większa, przydatnym narzędziem staje się system CRM, który w dużym skrócie wykorzystuje się do przydzielania zadań, obsługi klientów, sprawdzania statusu realizacji jakiegoś zadania. Usprawnia pracę nad projektem, zwłaszcza gdy odbywa się ona w sposób zdalny.
Specyfikację takich systemów można znaleźć np tutaj:
https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM
A tak to wygląda w praktyce:
http://itcenter.pl/oferta/oprogramowanie-dedykowane/#crm