Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Anna Lewandowska rozwija swój kolejny biznes

Anna Lewandowska jest nie tylko mistrzynią karate czy żoną Roberta Lewandowskiego, ale także świetną bizneswoman. Jej marka Foods by Ann otwiera swoje pierwsze lokale ze zdrową żywnością.

Nie tak dawno Anna Lewandowska założyła start-up Baby by Ann, z kolei w czerwcu 2016 zadebiutowała marka Foods by Ann. Założyła ją wspólnie z Pawłem Ciurajem i Karolem Błaszczykiem. – Coraz większa liczba konsumentów w Polsce poszukuje żywności wyprodukowanej z poszanowaniem środowiska naturalnego i pochodzącej z potwierdzonych źródeł dostaw. Jednocześnie, zwracają oni uwagę na skład produktów oraz prozdrowotne właściwości roślin czy ziół. Jako Marka Foods by Ann, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poszukujących zdrowych produktów spożywczych z tzw. „czystymi etykietami” – mówi Karol Błaszczyk, współwłaściciel Foods by Ann.

Twórcy tego biznesu postanowili zwrócić uwagę na złe nawyki żywieniowe Polaków. Jak zaznaczają pomysłodawcy 56 proc. naszego społeczeństwa cierpi na nadwagę lub otyłość. W ofercie marki, oprócz znanych batonów, można znaleźć takie produkty jak: zdrowy napój energetyczny, musli, produkty liofilizowane (zupy, smoothie, puddingi) czy inne zdrowe przekąski, ale także owoce w zdrowej czekoladzie.

Wyjście z internetu

Pomysłodawcy Foods by Ann zadecydowali  o otwarciu pierwszej kawiarni ze zdrową żywnością. – Healthy Store, bo o tym koncepcie mowa, jest kolejnym kierunkiem rozwoju marki Foods by Ann. W placówkach stacjonarnych oprócz produktów marki, klienci mogą liczyć na szeroki wybór przygotowywanej na miejscu zdrowej żywności, takiej jak funkcjonalne smoothies, superfood bowls, czyli śniadaniowe miski z pożywnymi dodatkami czy soki wyciskane metodą cold press. Zdecydowaliśmy się na duże aglomeracje miejskie, w których zapotrzebowanie ze strony konsumentów na tego typu ofertę jest największe – mówi współpomysłodawca. Jako pierwsze miasto, w którym zagości marka jest Warszawa, a chwilę później Poznań. Nowo otwierane punkty mają funkcjonować pod marką własną oraz na zasadzie franczyzy. Jak wynika z pierwszych analiz firmy, pomysł ten cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród klientów, jak i franczyzobiorców. Według założeń Foods by Ann, marka ma zagościć w największych polskich miastach.

Prowadzisz ciekawy biznes i chciałbyś o tym opowiedzieć? Napisz na [email protected]. Opiszemy Twoją historię!

– Plany na przyszłość dotyczą głównie rozwoju nowych produktów oraz poszerzania sieci dystrybucji zarówno krajowej, jak i zagranicznej. Ponadto, dużo wysiłku wkładamy we wszelkie aktywności, mające na celu zwiększanie świadomości naszego społeczeństwa w zakresie właściwych nawyków żywieniowych i aktywnego stylu życia. Na pewno będziemy kontynuować udział marki Foods by Ann w licznych wydarzeniach sportowych i edukacyjnych, zgodnie z naszym mottem: „Żyj zdrowo i aktywnie!” – mówi Karol Błaszczyk

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Bartłomiej Godziszewski

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Konsument 30 lis 2018 (14:52)

Każdy logicznie myślący będzie omijał szerokim łukiem...