Butelka wody za 320 zł? Chętnych nie brakuje
Jaką wodę pije Madonna? Co po koncertach wybierają „Stonesi”? I jaka jest oficjalna woda Realu Madryt? W „Pomyśle na biznes” zgłębiamy temat najbardziej egzotycznych wód pitnych świata.
– Najpierw było zaciekawienie wodą jako taką. Z tego powstał pomysł, żeby zrobić sklep, w naszym przypadku internetowy – mówi Agnieszka Głębowicz, współwłaścicielka SH₂OP. – Mamy kilkadziesiąt marek wód. Dzielimy je ze względu na pochodzenie: mamy wody ze źródeł artezyjskich, źródlane, lodowcowe i kokosowe – wymienia.
Najbardziej ekstrawagancką wodą sprzedawaną w SH₂OP-ie jest Svalbardi. W odróżnieniu od tradycyjnych wód nie jest czerpana spod ziemi, ale pozyskiwana z lodowca pokrywającego Spitsbergen – największą wyspę Norwegii znajdującą się na Morzu Arktycznym.
– To jest śnieg, który 4 tys. lat temu spadł, z tego powstał lodowiec, a teraz my go mamy w butelce – mówi Agnieszka.
Butelka Svalbardi kosztuje tyle, co dobry szampan – 320 zł. Chętnych na nią jednak nie brakuje. – To są wody kupowane na prezent, w sytuacjach rodzinnych, biznesowych. Zdajemy sobie sprawę, że jest to pewna ekstrawagancja – opowiada Agnieszka Głębowicz.
Najlepiej sprzedają się wody z regionów czystych , choć nie bez znaczenia są konsumenckie mody na bycie „fit”. – Sprzedajemy dużo wody Fiji, która jest bardzo popularna w USA, dużo wód włoskich. Jeśli chodzi o wodę na co dzień, to sporo osób kupuje te z Islandii. Oprócz tego na polskim rynku dobrze odnalazły się wody kokosowe – mówi współwłaścicielka SH₂OP.
Główne kierunki importu wód kokosowych to Wietnam i Tajlandia, ale też Brazylia. – To jest właśnie woda Madonny. Zazwyczaj zamawiają ją od nas artyści – mówi współwłaścicielka SH₂OP.
Jak się okazuje agencje eventowe są istotnymi klientami sklepu Agnieszki Głębowicz.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Pomysł na lokal, w którym podawana jest tylko woda z kranu
- Blogerka sprzedawała butelkę wody za 34 zł. Sprawie przyjrzą się senatorowie
- Amerykański przedsiębiorca pobierał za niską pensję i teraz musi opuścić Szwecję
Justyna Smolińska
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło
-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
Droga Justyno bardzo się cieszę, że potrafisz kupić dobrego champagne za 320 zł chyba, że miałaś na myśli szampon :) to wszystko zmienia.